• WHAHA, mijn moeder vertelde me is een keer -volgensmij toen ze zwanger was van me zusje-, dat er twee mannen waren die dachten dat ze Nederlands was. Omdat ze daar ook op lijkt ze is namelijk donkerblond en heeft groene ogen en ze is blank enzo, ik wil niet zeggen dat Nederlanders er altijd zo uit zien maat oké. Dus die twee mannen zeiden in het turks zovan "O god kijk haar ik zou ook wel zo iemand willen" "Jaa man", WHAHAH ik ging letterlijk stuk, en me moeder keek echt zo van - Hallo ik versta jullie wel - xd.
    Hebben jullie ook zoiets gehad?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik kan mensen doen geloven dat ik Brits ben :Y)
    En iedereen denkt dat ik ouder ben


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mensen denken dat ik in de 1ste klas zit(cat) En dan lopen ze tegen me aan en zet ik een grote mond op en dan kijken ze zo van 'wtf moet je brugger'. Maar ik zit al in de 4de:Y)

    Haha, ik had dan in het Turks 'bedankt' tegen ze gezegd x'D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 19:19 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Van die Hollanders dachten dat mijn zus en ik Ijslands, Pools, Belgisch, Luxemburgs en Frans waren xd
    Alleen omdat we dialect praatten (;


    Me so good.

    Tegen mij zeggen ze wel vaak dat ik er Engels uitzie, maar dat zie ik zelf niet echt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    xSnoepjex schreef:
    Van die Hollanders dachten dat mijn zus en ik Ijslands, Pools, Belgisch, Luxemburgs en Frans waren xd
    Alleen omdat we dialect praatten (;

    det kriegs se durvan XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Iedere mens die mij tegenkomt denkt dat ik Nederlands ben, maar ben gewoon Turks? xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3