• Een 12-jarig meisje uit Groningen is vorige week tijdens een schoolexcursie bevallen van een gezonde dochter. Het kind wist niet dat ze zwanger was, meldde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen.

    De scholiere was met haar klasgenoten van de basisschool een dagje op excursie, toen ze last kreeg van hevige kramp in haar buik. Medewerkers van de gealarmeerde ambulance hebben de baby ter wereld geholpen.

    Het is niet bekend hoe lang het meisje al zwanger was. Het was voor het kind, haar ouders en de omgeving van het meisje een grote verrassing dat ze zwanger bleek te zijn, aldus de zegsman.
    Moeder en dochter liggen nog in het ziekenhuis en maken het goed.

    Er zijn inmiddels meerdere hulpinstanties, waaronder Jeugdzorg, ingeschakeld om de tienermoeder bij te staan. Ook is er een voogd aangesteld die primair verantwoordelijk is voor de zorg voor de baby. De ouders van klasgenootjes van het meisje zijn per brief geïnformeerd. Docenten en begeleiders hebben ondersteuning aangeboden gekregen. Waar de schoolexcursie plaatsvond, wil de woordvoerder niet kwijt


    Bron: AD

    is al topic over x'D


    Shoganai i ne~

    Is al een topic over.

    Was al een topic over.

    Had ze al zo vroeg sex? O_o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Acceptance schreef:
    Is al een topic over.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Acceptance schreef:
    Is al een topic over.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik had hier al een topic over geopend :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    Ik had hier al een topic over geopend :'D
    Ow sorry dat wist ik niet.
    -Hier kan een slotje op-