• Morgen moeten we alweer 2 kilometer rennen, maar dan voor een punt. Echt zwaar stom is dat.

    Als je drie minuten na de meneer ben dan heb je een voldoende , en als je na vijf minuten al na de meneer ben dan krijg je een onvoldoende. Triest toch??..

    Hebben jullie een keer ook zoveel moeten rennen?
    Hebben jullie tips ofso iets?


    I love BTR and One Direction!

    Als het mag; doe je iPod in. Ik ga bij een vrolijk dansliedje altijd harder rennen.


    It's time to be happy again.

    Hier had je al een topic over gemaakt. Maar nee dat hoeft bij ons niet gelukkig. Tips? Ziek melden. (nerd)


    We accept the love we think we deserve.

    Ja, ik had het gehaald, gelukkig. Zorg voor muziek, doe oortjes in.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bij 60 meter sprinten heb ik al een "zoek het lekker uit"-intstelling, dus volgens mij is het maar beter dat ik geen 2 kilometer hoef te rennen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Indian schreef:
    Als het mag; doe je iPod in. Ik ga bij een vrolijk dansliedje altijd harder rennen.

    Damn!
    ik moet op school ook lopen maar wij ogen geen mp3 ofzo meenemen

    Indian schreef:
    Als het mag; doe je iPod in. Ik ga bij een vrolijk dansliedje altijd harder rennen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Indian schreef:
    Als het mag; doe je iPod in. Ik ga bij een vrolijk dansliedje altijd harder rennen.


    Ik ook, maar dan met lekker powertracks. Dat is eigenlijk de enige manier dat ik me kan concentreren op rennen.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wij mogen dat volgens mij niet.


    I love BTR and One Direction!

    Probeer goed te ademen


    "Ignite, my love. Ignite."