Ik word echt gek nu op dit moment, ik heb veel vriendinnen - niet ego bedoelt - maar eentje I die is heel raar met jongens. Ze is nu verliefd op een jongen S en ze beweert dat ze met hem heeft. Niet dat ze zoveel contact met hem heeft, want omg hij zit op een andere school >.< & dus, het was aan via,via. & het is niet eens zeker ofzo?. Maar ze is zó stalkerig, wat zou jij ervan denken als jij een jongen was en dat meisje kwam heel vaak - zogenaamd toevallig - langs je school lopen en rent helemaal naar je toe om met je te praten. Vandaag ging ze met mijn en haar vriendin mee naar tennis omdat S en zijn vrienden ook daarop zitten, en nu gaat zij zich daar ook voor inschrijven.
Oke als zij dat wilt doen moet ze dit vooral doen want mijn vriendin kwam hiermee aanzetten en toen zei ik dus dat. Maar zelf vind ik dit toch wel heel stalkerig en dit is nog niks! Ze gaat elke dag met hem praten - ookal is hij offline op msn -. Ze beweert dat ze hem heel goed kent, terwijl dat echt onmogelijk is want ooit zaten S en wij op dezelfde school maar niet in dezelfde klas en ze had zowat nooit contact met hem. Maar oké dit moest er dus even uit.
Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..