• Ik heb dus mijn haar rood geverft. Had ik Nóóóit moeten doen. Maarja het is echt zo Damn lelijk!... Weet iemand een paar manieren om de kleur te vervagen ofzo? Vriendinnen zeiden baby shampoo lol. Dus ik heb dat gehaalt en m'n haar ermee gewassen, maarja geen verschil. Dus suggesties? Dan krijg je een cyberkoekje (krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Oh, dat is echt stom.
    Sorry, ik weet ook niets.


    Even a white rose has a black shadow.

    Vaak je haar wassen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is het permanent of spoeling...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Is het permanent of spoeling...?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Junns schreef:
    Is het permanent of spoeling...?


    What is youre favo scary movie?

    Mmm ... donkerbruin/zwart erover gooien om het wat te dempen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je haar wassen met gewone shampoo in plaats van shampoo voor gekleurd haar... Én vooral geduld hebben, meiske!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Is het er nog steeds niet uit, aaaww :( Jahaa Ik denk dat je dan beter een andere kleur kan halen, misschien werkt het ..<3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Alles afknippen en een pruik dragen_O_
    Erhmm ok nee, ik heb geen idee


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ga naar een goede kapper en vraag het daar. De kans, als je het nu wéér gaat verven, is erg groot dat je dan een kleur krijgt zoals mosgroen ofzo xD heel erg mee oppassen. Het beste is gewoon geduld hebben en met normale shampoo wassen

    Als het spoeling is vaak wassen of anders een andere kleur er door heen gooien..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Clueless schreef:
    Vaak je haar wassen?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Complained schreef:
    Ik heb dus mijn haar rood geverft. Had ik Nóóóit moeten doen. Maarja het is echt zo Damn lelijk!... Weet iemand een paar manieren om de kleur te vervagen ofzo? Vriendinnen zeiden baby shampoo lol. Dus ik heb dat gehaalt en m'n haar ermee gewassen, maarja geen verschil. Dus suggesties? Dan krijg je een cyberkoekje (krul)


    hmm, ik heb ook mijn haar rood geverfd ghehe. Maar eh, als je het echt niet wegkrijgt moet je misschien andere kleur verven? En er bestaan volgens mij gewoon spulletjes voor, maar geen idee welke ;')


    We can't spend our lives waiting to live.

    Naar de kapper en erover heen laten verven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Permanent of spoeling? Permanent: je kan het heel lichtjes vervagen door de gewoon shampoo, maar erover heen verven is beter. Spoeling: is er zo weer uit en vervaagd na wassen.