• Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?


    Do or Dont?
    Titel?
    Rollen?
    Wil je een berichtje als ik ben begonnen?

    Ik vind Viktor heet, maar ik houd niet van fanfics ... Ik zou het dus niet lezen. Maar ik denk dat hij voor fans wel heel leuk is, dus doen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Do or Dont? Do :o Dit is origineel man. Hoe the fuck ben je daar nou weer opgekomen x'D
    Titel?The Polyjuice Potion Enigma.
    Rollen?Moet je zelf weten (;
    Wil je een berichtje als ik ben begonnen? Ik hoor het wel, I suppose ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lijkt me leuk!
    DOEN dus:Y)
    Titel: Ehm.... I not a boy? geen idee eigenlijkxD
    Rollen zou ik niet doen.
    Zou je het please willen melden?:9~


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DOOOEEEENNNN!!!!!
    En wil je 't dan in me blog een link zetten, dan ben ik een trouwe fan! :Y)
    Echt origineel!
    Maari k weet geen titel, sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sadistic schreef:
    Ik vind Viktor heet, maar ik houd niet van fanfics ... Ik zou het dus niet lezen. Maar ik denk dat hij voor fans wel heel leuk is, dus doen. (:


    haha ik heb normaal ook niets met fanfics, maar ben de laatste tijd in een 'magische bui' en hij is inderdaad gewoon hot :Y)

    Doen, doet me denken aan die film 'she's the man' (:


    Love? No. I prefer cats.

    PinkyPromise schreef:
    Doen, doet me denken aan die film 'she's the man' (:


    Idd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PinkyPromise schreef:
    Doen, doet me denken aan die film 'she's the man' (:


    ja alleen in dit geval krijgt het meisje er alles erop en eraan omdat ze echt veranderd in haar broer xD

    Doen, en rollen ja! Want ik wil er één invullen :Y) Mag ik zeker jongens gaan bedenken? 8D
    En die titel van Major moet je doen. Ik krijg sowieso een link door mijn strot gedouwd als hij er is x'D

    Mocht je nog een keuze willen voor een titel, dan kom ik niet verder als 'inceptive deception' :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ah, en nu ga je Viktor van me stelen? -cries- Eerst Perish, toen Poliakoff, en nu mijn man? -cries- Just kidding lol.
    Heel origineel!
    Do or Dont? If you won't, then I'm going to have to torture you.
    Titel? Ehh... "Perishing" I don't know!
    Rollen? -port jou en steekt handje op- Ik wil Polly!
    Wil je een berichtje als ik ben begonnen? Stiekem wel :x