• bij Justin Bieber de OLLG was?
    En als je er bij was, hoe vond je het? (:


    live the life you love

    Ik was er niet bij en weet het dus ook niet. Was jij geweest?

    Ik heb het filmpje gezien, van OLLG.
    Maar weet niet wie het meisje in werkelijkheid is.

    Geen idee wie het was. :X Maar ik was jaloers. x)
    Het was zo geweldig! (H)


    They were never in fact homeless

    Geen idee, sowieso geen fan want anders had ze er niet zo neutraal bij gezeten denk ik.
    En ik vond het geweldig!:9~


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Geen idee, sowieso geen fan want anders had ze er niet zo neutraal bij gezeten denk ik.
    En ik vond het geweldig!:9~


    op de JDB hyves zit iedereen te zeuren dat ze chagrijnig keek, maar weet je hoe geshockt ze was? ik snap dat wel hoor.
    Ik vond 't ook echt supergeweldiggaaftof.


    live the life you love

    Oke, wth is LOLLG ofzoiets, en ik zag er een foto van, maar ik wil een filmpje zien op YouTube ofzo, maar ik kan het niet vinden ):


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Oke, wth is LOLLG ofzoiets, en ik zag er een foto van, maar ik wil een filmpje zien op YouTube ofzo, maar ik kan het niet vinden ):


    One Less Lonely Girl


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    op de JDB hyves zit iedereen te zeuren dat ze chagrijnig keek, maar weet je hoe geshockt ze was? ik snap dat wel hoor.
    Ik vond 't ook echt supergeweldiggaaftof.


    Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Maar ik heb echt geen flauw idee wie het dan zou zijn..


    Opgeven is geen optie.

    Ze heet Shadee Overmars. (:


    Opgeven is geen optie.

    Waar hebben jullie het over.


    -

    Nee, volgensmij was ze écht geen fan. Ze keek echt niet blij, echt serieus, ze kwam robot op en ging er weer als een robot af. En als ze geschokt zou zijn, dan kijk je ook niet zo eng. Dan moet je tenminste toch wel blij zijn als hij je helemaal knuffelt?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Topic 5 8D sorry haha


    SLOAN.

    http://www.youtube.com/watch?v=PZBBCZi46LU
    dit is haar (:


    Save me from myself.

    Somers schreef:
    Nee, volgensmij was ze écht geen fan. Ze keek echt niet blij, echt serieus, ze kwam robot op en ging er weer als een robot af. En als ze geschokt zou zijn, dan kijk je ook niet zo eng. Dan moet je tenminste toch wel blij zijn als hij je helemaal knuffelt?


    ze kon het zelf gewoon amper geloven, geloof me, ze is een fan (:


    Save me from myself.