• Dit is eigenlijk meer een soort onderzoeksvraag ... *kuch*

Wat is nou iets waar jij echt (doods)bang door wordt?
    A.u.b geen voorwerpen maar situaties die hiervoor zorgen, het waarom en hoe het invloed heeft op wat je doet.

Give me your fears.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Usually schreef:
    Van de doodt..

De dood met dt? o.o
    Sorry...

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Dat ik later net als me zus wordt

Voor zoveel dingen, maar dat is voor mij niet eens duidelijk waarom ik zo snel bang ben..

your eyes are like stars in the night.

Ik word ook doodsbang als bijvoorbeeld een dierbare van mij ernstig ziek wordt. Daar moet ik niet aan dénken.

[ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:58 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

Ik ben bang voor vogels, ik ben bang als ze in mijn haren vliegen, en ik vind ze gewoon eng, ik vind hun snavels al heel eng, ik ben der echt bang voor..

What is youre favo scary movie?

2D schreef:
    Als ik in het donker in bed lig, dan ga ik dingen verbeelden.
    Ook haat ik trappen hallen, en word ik panisch omdat ik denk dat er iemand me achtervolgd.
    Ook ben ik bang voor zwemmen in de zee, omdat ik bang ben voor vissen.
    Oh en zoals Malfoy zei, als ik niks hoor. Dan word ik ook gek, want ik moet altijd horen wie er binnenkomt enzo, anders schrik ik ervan als het onverwacht is.

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

Als ik in bed lig en mijn neus voelt een beetje raar, dan ben ik serieus écht heel bang :x
    Klinkt een beetje raar, maar ik ben bang dat ik dan een bloedneus krijg en dat wil ik echt niet en dan zit ik mezelf helemaal bang te maken.
    Dit is maar een voorbeeld, er zijn wel meer dingen waar ik bang voor ben, maar die weet ik zo gauw niet te noemen.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

als er een clown op me afkomt D:
    clowns zijn ZOO ENG!!!:|

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

oja, en als ik achtervolgd wordt door een engheids gast...
    ik ben 2x achtervolgd door dezelfde man, als ik harder ging fietsen deed hij dat ook, en als ik lagzamer ging fietsen hij ook. als ik heel sloom ging fietsen haalde hij me ook niet in of zo. de 1e keer sloeg ik snel af bij de tennisvereniging, hij keek me nog na en remde af, maar fietste daarna toch door. de 2e keer was ik vlakbij een vriendin, en heb ik daar mn fiets neergezet en aangebeld, weer keek hij me na en remde af, maar fietste daarna gwn door...

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Als ik in het donker loop.
    Doodsbang word ik daarvan.
    Ineens hoor ik van alles achter me, kan overal gevaar in zitten en is elk geluid iets griezeligs, iets wat er niet hoort te zijn.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Als ik een keuze moet maken die misschien nadelige gevolgen heeft voor een ander.

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Als ik een lift sta. Ik loop liever twintig trappen op dan dat ik in mijn eentje met de lift moet.

Felix

heriotza schreef:
    Als ik een keuze moet maken die misschien nadelige gevolgen heeft voor een ander.

Oeh, dat vind ik een goede!
    Je bent de eerste die zoiets naar voren brengt.

ijskoffie schreef:
    als er een clown op me afkomt D:
    clowns zijn ZOO ENG!!!:|

Shoganai i ne~

Ik ben nergens bang voor..
    hm. Misschien als ik ergens ben waar het superdruk is en ik mn vrienden kwijt ben, dan raak ik in paniek.

I live for the applause, you will die for it.