• Dit is eigenlijk meer een soort onderzoeksvraag ... *kuch*

Wat is nou iets waar jij echt (doods)bang door wordt?
    A.u.b geen voorwerpen maar situaties die hiervoor zorgen, het waarom en hoe het invloed heeft op wat je doet.

Give me your fears.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Als ik in een brandend huis sta! Ooh ik ehb dat nog nooit meegemaakt, maar ik droom het wel eens. Als het echt zou gebeuren, denk ik dat ik in paniek raak!

Ik ben een keer op een bij gaan staan. Dat voelt echt doodeng. Wonderbaarlijk genoeg was de bij nog in leven en vloog weg.

Verder ben ik niet echt bang voor iets want iets wat je niet hebt meegemaakt weet je niet hoe je erop reageert vind ik

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Reticent schreef:
    Ik ben bang voor mensenmassa's. Als ik bijvoorbeeld op een feest of zo ben, dan krijg ik een benauwd gevoel en is het zo moeilijk om te ademen. Meestal wil ik dan zo snel mogelijk weg voordat ik echt begin te hyperventileren. Ik weet niet eens waarom ik dat heb.

Dat heb ik dus ook. Ik vind het eng om naar plekken te gaan waar veel mensen zijn die ik niet ken.

En als ik bijv samen met nog iemand in het donker ben vind ik het eng. Dan ga ik me enge dingen verbeelden bijv dat diegene bij me veranderd in een enge monster/geest ofzo xd

Sometimes it's best not to care.

Ik ben bang dat ik een erge ziekte heb. Als ik weer eens een enorme pijn heb bij mijn longen/hart/middenrif waardoor ik niet meer rechtop kan lopen, ben ik bang. Als ik een pijn in mijn hoofd heb, maar dan geen normale hoofdpijn. Een stekende pijn op 1 plek. Ik ben gwn ontzettend bang daarvoor, maar zeg het niet tegen mn ouders..

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

De zee XD ookal ga ik wel gwn zwemmen in ze zee somg, Nja liever niet maar Ik kan er echt niet tegen als ik niks kan zien wat er onderwater gebeurt of is. (komt denk ook omdat we krabben enzo gingen vangen met zo'n net, en heeeeel veel krabben waren daar en ik ben bang dat ik erop ga staan XD )

ik kan er ook niet tegen als er iemand achter me staat omdat ik dan niet kan zien wat diegene aan het doen is (maar dat is niet doodeng ofzo, gwn beetje creepy XD)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Eerst was ik altijd bang om vermoord te worden, nu ben ik bang voor donkere natuur plassen waar je de grond niet kan zien. Kan wel janken als ik daarin moet.

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

Vast zitten in de lift (krul)

Als ik een een mini ruimte ben.
    Dus claustrofobisch, zeg maar.
    Als ik er al aan denk, krijg ik al moeilijk adem.

Ik ben ontzettend bang om te blijven zitten. Dat zou - voor mij - een wereldramp zijn. Echt waar. (krul)

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik ben bang als ik op een (rol)trap naar boven ga. Op een roltrap draai ik me half om zodat ik naar achter kan kijken(dan is het minder erg), en ik houd me goed vast. Op de trap ga ik belachelijk ver naar voren lopen(helaas lijkt mijn kont dan dik, maar ach...), en houd ik me ook goed aan een leuning vast.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Als ik alleen in huis ben, en het hele huis donker is, en ik dan geluid hoor. Dan flip ik hem echt, hoor D:

Destroy what destroys you.

Het is geen situatie, maar ik schijt hem zeven kleuren voor de dood.

Everything is worse without music.

Clowns :'D
    & bang dat mensen te dichtbij komen, teveel over me weten.

Van de doodt..

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Hmm, goeie vraag. Zou ik even over na moeten denken. (:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?