• will break your heart.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb het geprobeerd te lezen. Maar ik heb een fobie voor open water en alles wat erin leeft (allemaal voortgekomen uit een haaienfobie haha). Ik heb het wel gelezen, maar het dringt niet helemaal tot me door. Iets over een walvis die zingt? Op het plaatje ziet het er trouwens uit alsof ze maar een half lijf heeft.D:


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Ik heb het geprobeerd te lezen. Maar ik heb een fobie voor open water en alles wat erin leeft (allemaal voortgekomen uit een haaienfobie haha). Ik heb het wel gelezen, maar het dringt niet helemaal tot me door. Iets over een walvis die zingt? Op het plaatje ziet het er trouwens uit alsof ze maar een half lijf heeft.D:


    Een walvis die geen familie noch vrienden heeft. Omdat haar stem hoger is dan die van de andere walvissen, heeft ze nooit kunnen communiceren met de anderen en dwaalt ze alleen rond.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Een walvis die geen familie noch vrienden heeft. Omdat haar stem hoger is dan die van de andere walvissen, heeft ze nooit kunnen communiceren met de anderen en dwaalt ze alleen rond.


    Dat is ergens wel zielig, ja. Maar ik geloof sowieso niet dat zulke dieren echt 'close' familieleden hebben, zoals wij mensen. Je ziet vaak zat zeedieren alleen zwemmen.:'D


    everything, in time

    Haha ik ben bang voor vissen, de zee, en alles wat er mee te maken heeft.
    Ook begon het bij mij met haaien.
    Whale-fobic here. D:
    En die foto is eng.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 16:50 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Het is inderdaad zielig,maar het breekt mijn hard niet. Ik heb ergere dingen gezien(een walvis die werd vermoord),zij leeft tenminste nog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ahw, ik wil hem/haar in de wangetjes knijpen. Da's inderdaad best wel sneu, ja.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    StJimmy schreef:
    Het is inderdaad zielig,maar het breekt mijn hard niet. Ik heb ergere dingen gezien(een walvis die werd vermoord),zij leeft tenminste nog.


    Nou ik dacht, de titel is eigenlijk "The story of a lonely whale will break your heart." van het artikel dus ja.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ffff ik heb gezien hoe zeehondjes werden doodgeknuppeld, da's pas erg. D':


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333