Kan je ook voor mij maken? Hier de inleiding van het verhaal in het kort:
De ouders van het meisje worden vermoord voor haar neus, terwijl ze in een kast zat. Daarna werd ze 'gestoord', nou.. eigenlijk niet.. Ze is helemaal niet gestoord. Maar ze wil in het gekkenhuis blijven. WAnt als ze naar buiten gaat, is ze bang. Bang dat de moordenaars haar ook zullen vermoorden. Ze was een klein meisje toen haar ouders werden vermoord, ze heeft er een trauma aan overgelaten. Dus ze heeft bijn anooit iets van de buitenwereld kunnen zien. Dus doet ze vóór het gezicht van die mensen alsof ze gek is, en doet ze alle symptomen na van elk gek/gestoord kind, zodat ze denken dat zij ook zo is.
Op een dag komt Justin Bieber op bezoek. Want hij heeft toch 'goede daden.' Net zoals bij Afrika en arme landen enzo, wilt ie ook zulke kinderen helpen. Maar zijn blik valt op haar, omdat hij ziet dat ze acteert. En hij wil haar helpen, maar zij.. zij hoeft niks van hem hebben, want ze weet niet dat hij een tienerpopsenatie is en blablab. Justin Bieber blijft totdat hij vrienden meth aar kan worden, of misschien wel meer.
Het is een beetje kort uitgelegd, ik hoop dat je er wat aan hebt.
De titel is: 'I know you're faking.'
Doe maar wat, ik vind die van jou heel mooi, en dankje (;
&ps. misschien 2 plaatjes door elkaar. ik hoop adt de beschrijving je helpt.
xxxx
[ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:48 ]
We accept the love we think we deserve.