• Hello. :3

    Ik weet dat er 1000 topics zijn over covers maken, maar ik ben ook één van de vele die zich verveeld.
    Dus ik maak covers! ;d

    Als je een cover wilt, wees dan alsjeblieft zo precies mogelijk. Ik wil liever niet een uur lang over iets doen terwijl het uiteindelijk toch niet is wat je wilt, als jullie begrijpen wat ik bedoel. :')

    Voorbeelden;
    klikklik
    klik
    klik

    Hoelang het duurt voordat je de cover krijgt hangt een beetje af van de moeilijkheidsgraad. Soms doe ik er een uur over, maar soms ook een dag.

    xx



    AngelLovee: overnieuw
    Messenger: bezig
    MyRainbow: bijna klaar
    Confringo: nog niet mee begonnen

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 20:14 ]


    Never say Never

    Heeeii , ik wil wel een cover..

    Wil je die voor mij maken?

    - Foto van Justin Bieber
    - Een meisje met blond haar


    I love BTR and One Direction!

    Voor deze?
    Maak niet uit hoe je het maakt, als de titel er maar op staat!

    that's what I need


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    @AngelLovee;

    zoiets?


    Never say Never

    Ja, is wel leuk hoor.. Maar misschien kan je een foto doen met een meisje met blond haar.


    I love BTR and One Direction!

    Ik vind ze echt mooi, ik ga eventjes bedenken waar ik nog een cover voor nodig heb :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    zou je hier een cover bij kunnen maken?:

    Wat als er zonder dat we het zouden weten, nog een wereld boven ons is? Wel, dit is het geval. Boven onze hoofden, ver in het wolkendek wonen nog wezens. Geen Goden, Demonen of cyclopen, nee engelen. Deze beschaving loopt achter qua techniek maar ze zijn perfect gelukkig. Hun vleugels -die al van bij de geboorte aanwezig zijn- zijn cruciaal voor de Engelen. Zonder kunnen ze niet blijven zweven op hun wolk en vallen ze onherroepelijk in de mensenwereld. Dit is wat gebeurt met de engel Alexandro. Niemand weet waardoor zijn vleugels afscheurden. Als hij na een niet zo zachte landing in de geavanceerdere mensenwereld beland weet hij zich geen raad. Een mens, Mai, merkt hem op. Voor haar lijkt hij niets meer dan een gewoon mens. Ze worden goede vrienden en Mai biedt hem onderdak. Na twee jaar beginnen zich kleine vleugeltjes te vormen op zijn rug. Mai weet wat hij is en is dan ook verbaasd als ze ziet dat zijn vleugels terug zijn gegroeid. De twee zijn ondertussen verloofd. Alexandro staat voor een hartverscheurende keuze, Mai achterlaten en terugkeren naar zijn familie die hij verschrikkelijk hart heeft gemist of op aarde blijven en zijn familie voor eeuwig vaarwel zeggen?



    Ik heb nog geen titel dus die moeter niet op.
    ik zou graag


    &


    (eventueel) als foto willen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hoeveel plaatjes kun je maximaal door elkaar blenden ongeveer?
    Want ik heb een verhaal met tien personages, en ik zou het vet vinden als je hun allemaal erin kon verwerken. xD Maar ik weet niet of dat onmogelijk is ofzo? Verder hoeft er niks bijzonders op.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    AngelLovee schreef:
    Ja, is wel leuk hoor.. Maar misschien kan je een foto doen met een meisje met blond haar.

    Ja sorry op de foto heeft ze blond haar. ;p Maar als je het niet zo leuk vind kan je me ook zelf een foto van een meisje met blond haar sturen.. ik zal nog wel even kijken. (;

    InsaneGenius schreef:
    Hoeveel plaatjes kun je maximaal door elkaar blenden ongeveer?
    Want ik heb een verhaal met tien personages, en ik zou het vet vinden als je hun allemaal erin kon verwerken. xD Maar ik weet niet of dat onmogelijk is ofzo? Verder hoeft er niks bijzonders op.

    Sorry, ik kan er niet echt meer dan twee. Want als ik er meer wil moet ik echt aan de gang met photoshop, en zoveel tijd heb ik helaas niet. ;(

    Confringo schreef:
    zou je hier een cover bij kunnen maken?:
    (...)


    Ik heb nog geen titel dus die moeter niet op.
    ik zou graag


    &


    (eventueel) als foto willen


    Wacht, ik snap niet precies wat je bedoeld. ;p Wil je die twee foto's geblend hebben & dan tekst erop? Ik stuur je wel ff een pb. (;


    Never say Never

    Ik wil wel een cover voor mijn verhaal Blinded In Chains
    Het gaat over een jongeman, Hij lijkt een beetje op Synyster Gates, en hij ontvoerd een meisje, Emily, een meisje met bruin haar, omdat hij helemaal obsessed is met haar. Hij misbruikt haar enzo, en hij bindt haar vast met kettingen.
    :'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Story: Kiss from a rose
    Plaatje: Het liefst iets met een meisje met lang blond haar van ongeveer negetien, dat je dr gezicht niet ziet en anders een mooi plaatje van een schaatster waarvan je alleen een silhouet ziet bijvoorbeeld of van een paar.
    Zoiets als jouw voorbeeld (3 of) 4 (:
    Zou ook mijn naam er heel klein op kunnen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Name: Cinderella's Castle
    Picture:



    Text: Title, "See me as I am.", Amortentia ergens in een hoekje ofzo ^^


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Hoi. Zou je willen proberen een cover voor me te maken met dit plaatje? Klik. Ik zou er ook graag iets van een roos in verwerkt hebben, het liefst niet zo geblend dat je hem door het hele plaatje heen ziet, maar gewoon ergens ernaast of ergens in het plaatje verwerkt ofzo. Als dat echt niet lukt, dan doe maar gewoon met een van de twee plaatjes. Plaatje van een roos. Roos is niet echt mooi, btw, maar ik vond even geen betere. Als je een mooiere roos kan vinden en die wil gebruiken; graag. <3
    Titel voor erop: When I close my eyes..
    Alvast heel erg bedankt. <3


    Some people feel the rain, others just get wet.