• Ik heb een zombie verhaal geschreven. Ik heb al een groot stuk af en hij wordt ook zeer uitgebreid.
    Ik zal elke week een deel online zetten om te zorgen dat ik regelmatig zal updaten in plaats van onregelmatig.
    Lees a.u.b. de waarschuwing bij de inleiding?

    Klik

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:55 ]


    What’s your existence measured by?

    Ik ga het volgen, (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik ga het volgen, (:


    Thanks! yay, mijn eerste abo!


    What’s your existence measured by?

    Ohmai. Na twee delen vind ik 'm best eng, ookal gaat er nog niemand dood, haha. Aanrader! (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ohmai. Na twee delen vind ik 'm best eng, ookal gaat er nog niemand dood, haha. Aanrader! (:


    Lol, ik heb ook al vier nachtmerries gehad, alleen al door het schrijven ervan! dus dit is echt geen verhaal voor watjes.
    en reclame maken bij je vrienden mag natuurlijk altijd(A)
    Ik vind het leuk dat je hem goed vind! ik werk er al een paar maanden aan om hem perfect te krijgen xD


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Lol, ik heb ook al vier nachtmerries gehad, alleen al door het schrijven ervan! dus dit is echt geen verhaal voor watjes.
    en reclame maken bij je vrienden mag natuurlijk altijd(A)
    Ik vind het leuk dat je hem goed vind! ik werk er al een paar maanden aan om hem perfect te krijgen xD


    Ik ben niet echt bang, ik lees er ook altijd boeken voor enzo, maar brrr, soms, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik vind de waarschuwing al eng, dus ik denk dat ik het mezelf niet aan doe (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik vind de waarschuwing al eng, dus ik denk dat ik het mezelf niet aan doe (x


    Jammer, maar slim besluit! je zal lekker rustig kunnen slapen vannacht :)


    What’s your existence measured by?