• Ik ben de laatste tijd veel met fotografie bezig en ik ben erg trots op mijn volgende foto (gemaakt met mijn Olympus Stylus-7030):

Hebben jullie een foto die jullie zelf gemaakt hebben, waar jullie trots op zijn? ^^

[ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:00 ]

Die van jou is erg mooi geworden ^^

Deze drie heb ik gemaakt in zuid Duitsland, met mn mobiel xD

Wauw, wat een mooie foto.
    Ik houd ook van fotograferen.
    Ik heb een klein fototoestel.
    Maar ik steel 'm soms van mijn moeder, en die heeft een Canon (krul)
    Ik heb vandaag nog veel foto's gemaakt even kijken..
    Tinypic doet het niet... o.O

Een kleine tip bij de bewerking: Ik heb geen verstand van photoshop ofzo, maar ik denk dat het mooier is als je de kleuren wat feller uit laat komen. De kleuren op de originele foto zijn zo mooi, en het is zonde dat ze een beetje wegvagen.
    Ik heb ooit een heel mooie foto gemaakt tijdens een enorm kamp van scouting, met de silhouetten van al die tenten, met er achter de bomen en de zonsondergang. Eens kijken of ik hem kan vinden.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Loveless schreef:
    Btw, thanks dollys!
    @Andere foto's
    Mooi gelukt! Wat voor een camera's gebruiken jullie eigenlijk? ^^

Ik gebruik nu een Sony Cybershot DSC-W230 met 12.1 megapixels, maar ik wil een filmcamera -film is speciaal soort fotografie- maar die zijn altijd heel erg duur. :/

wth.

Mortem schreef:
    (...)
    Dankje : )
    Ik gebruik een Konica Minolta Dimage Z6.
    Ze zeggen dat ie maar 6 megapixels is maar ik geloof er niks van want hij maakt hele goede foto's :3.

Tegenwoordig maakt de hoeveelheid megapixels echt niet meer zoveel uit hahaha, ik heb een Olympus Stylus-7030, een gewone digitale camera en hij maakt echt goede fotos nu ik weet wat de extra functies erop zijn haha!

Soundeffect schreef:
    Wauw! Echt wel vet! Het enige waar ik foto's mee kan maken is met mijn verlepte Samsung Star, lol. Ik wil wel heel erg graag een goede camera, maar ja, die zijn nogal duur.

Om goede foto's te maken heb je geen dure camera nodig eigenlijk, een goede digitale camera werkt al goed! Natuurlijk hebben de duurdere extra functies, maar als je weet hoe je de extra functies op een goedkoper digitale camera moet gebruiken, kan je net zo'n mooie foto's maken ^^

Loveless schreef:
    (...)
    Tegenwoordig maakt de hoeveelheid megapixels echt niet meer zoveel uit hahaha, ik heb een Olympus Stylus-7030, een gewone digitale camera en hij maakt echt goede fotos nu ik weet wat de extra functies erop zijn haha!

Sja, Ik heb alleen nieuwe batterijen nodig, Dat ding vreet ze letterlijk XD.

“There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

Carousel schreef:
    Wauw, wat een mooie foto.
    Ik houd ook van fotograferen.
    Ik heb een klein fototoestel.
    Maar ik steel 'm soms van mijn moeder, en die heeft een Canon (krul)
    Ik heb vandaag nog veel foto's gemaakt even kijken..
    Tinypic doet het niet... o.O

Je kunt ook je foto op hyves zetten, dan op eigenschappen klikken en de link wat bij adres (URL) staat kopieren ^^

Vet!
    Lemmelook.

Godver die foto's doen het niet -.-

[ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 17:37 ]

No growth of the heart is ever a waste

HAMMERTIME schreef:
    Een kleine tip bij de bewerking: Ik heb geen verstand van photoshop ofzo, maar ik denk dat het mooier is als je de kleuren wat feller uit laat komen. De kleuren op de originele foto zijn zo mooi, en het is zonde dat ze een beetje wegvagen.
    Ik heb ooit een heel mooie foto gemaakt tijdens een enorm kamp van scouting, met de silhouetten van al die tenten, met er achter de bomen en de zonsondergang. Eens kijken of ik hem kan vinden.

Thanks voor je tip, ik zal het zeker onthouden ^^ Maar ik vond deze zo mooi, omdat de kleuren wat rustiger en zacht uit kwamen ^^
    Post your picture if you find it! ^^

Remington schreef:
    Die van jou is erg mooi geworden ^^

Deze drie heb ik gemaakt in zuid Duitsland, met mn mobiel xD

Damn! Die zijn mooi geworden, met je mobiele nog wel haha!

Toen ik nog een goede camera had, heb ik deze gemaakt, en daar ben ik wel trots op :3

There are several things that I have been doing wrong.

wow, iedereen hier is pro in fotografie joh :o
    En die van jou is ook supermooi!

Yuck schreef:
    Toen ik nog een goede camera had, heb ik deze gemaakt, en daar ben ik wel trots op :3

Ah dies ook heel erg mooi! ^^ Awsome close-up! ^^

Wauw, echt mooi!!
    Eigenlijk zijn ze allemaal mooi ^^ Kon ik dat maar Ö

Inspiration can hit you any time