• Nee, ik zit niet op ballet of dansen, maar ik vind het wel al tijden 'leuk' mezelf zo nu en dan eens heel goed te martelen, en lekker te trainen. Vannochtend had ik ook zo'n bui en bedacht ik me eens bijna net zoiets te doen op het plaatje en ging op mijn buik voor mijn bed liggen, om mijn benen dan onder de rand vast te klemmen.
    Nou is dit iets waar ik al een tijdje op oefen en heel langzaamaan steeds beter gaat lukken ... Tot de kat besloot op mijn benen te springen en er niet meer af te komen, nog geen twee seconden nadat het me ook daadwerkelijk gelukt was. Ik had nou niet bepaald een charmante positie om hem makkelijk van me af te kunnen schudden ... Dus nu doet mijn rug verdomde pijn en heb ik echt spierpijn. Stom rotbeest. :'D


    Brrr ...

    Maken jullie ook wel eens zulk soort/andere vage/irritante dingen mee met jullie huisdieren, die je in een ongemakkelijke situatie brengt?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahahahaha, het lijkt wel heel grappig.
    Alleen niet leuk dat je natuurlijk nu pijn in je rug hebt D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Hahahahaha, het lijkt wel heel grappig.
    Alleen niet leuk dat je natuurlijk nu pijn in je rug hebt D:



    Heel even was het grappig ... Tot het pijn ging doen en verkrampen, en ik een soort van epileptisch/gestoord moest schudden en doen om hem van me af te krijgen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.