• Ik heb zo juist gejudood en mijn rug doet nu zoveel pijn. Elke beweging die ik maak doet pijn. Ik lig nu op de bank en als ik overeind wil moet mijn zus me helpen want zelf kan ik het niet. Ik heb echt zoveel pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat heb je dan gedaan?
    Arme jij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Wat heb je dan gedaan?
    Arme jij.


    Ik viel op me knieën en half op mijn handen. De ander viel met haar volle gewicht op mijn rug.

    Een vriendin heeft hem geprobeerd te stretchen.

    En een jongen van mijn vereniging heeft hem laten knakken zodat ik verder kon judowen, maar nu komt de pijn 2x keer zo hard aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik viel op me knieën en half op mijn handen. De ander viel met haar volle gewicht op mijn rug.

    Een vriendin heeft hem geprobeerd te stretchen.

    En een jongen van mijn vereniging heeft hem laten knakken zodat ik verder kon judowen, maar nu komt de pijn 2x keer zo hard aan

    Oe,ja dat doet pijn.
    Probeer zo min mogelijk te belasten,dan gaat het sneller over.
    Veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Judo is gewoon eng. ;$

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 0:18 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Veel beterschap dan/ (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WeepMe schreef:
    Judo is gewoon eng. ;$

    Ben het zó met je eens;3

    Misschien helpt een massage?


    Me so good.

    Naaahw. Dat ken ik. Lekker warm douchen en daarna goed bewegen en rustig afbouwen voor je gaat slapen. Al is het daar misschien nu wat laat voor? Hoop voor je dat de pijn snel over gaat!


    Wie du mir, so ich dir.

    Aaahww,
    Dat is kud, veel suc6 en beterschap :3

    Ik heb een harde klap op m'n oog gekregen.
    Het deed echt pijn, en bloedde ook.(cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Auww dat moet Pijn doen

    Veel BeterSchap(flower)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ahw, beterschap. _O_


    Everything is worse without music.

    Ga even naar de osteopaat. Dat helpt echt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb nu vreselijk spierpijn, terwijl ik gisteren net zoveel heb gedaan als vorige zaterdag en toen had ik maar een klein beetje spierpijn. Ik heb gewoon 2 uur lang in bed gelegen omdat ik er zo tegenop zag om eruit te komen. En toen ging ik eruit, gelijk wat eten omdat ik me nog niet wilde aankleden en toen moest ik traplopen. Dat doe ik vandaag dus zo min mogelijk ;x

    Is het nu wel al over? Want zoals je het beschrijft, kan het nog wel even duren.


    To live would be an awfully big adventure

    WeepMe schreef:
    Judo is gewoon eng. ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.