• Mijn broer denkt onzijdig. Maar dat klinkt zo raar. Want dan zou je zeggen; "Hoewel het kind er geen zin in heeft, moet het de vervelende klusjes toch opknappen."

    En dan vind ik 'hij' of 'zij' toch logischer klinken. Weten jullie het toevallig?


    everything, in time

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat is dan weer een van die mooie uitzonderingen. ;)
    Het huis is namelijk wel weer gewoon onzijdig.


    toch staat het voor vrouwelijk ;P de voor mannelijk en is een onzijdig :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Onzijdig. Net als het meisje, da's ook onzijdig (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Onzijdig. Net als het meisje, da's ook onzijdig (;


    Het meisje is volgens mij vrouwelijk hoor? Of ben ik nou gek. -.- Maar het kind is onzijdig. (Y:

    Confused schreef:
    (...)

    Het meisje is volgens mij vrouwelijk hoor? Of ben ik nou gek. -.- Maar het kind is onzijdig. (Y:

    Het meisje is onzijdig (; Ik weet het zeker, van het lidwoord van meisje is 'het' en dat maakt meisje onzijdig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    StJimmy schreef:
    Onzijdig,het is namelijk het


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waar is de beta-reader als je die nodig heb xd

    Het = vrouwelijk
    de = mannelijk
    een = onzijdig

    KLAAR XD behalve het kind dat is gwn onzijdig met als shitface


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Confused schreef:
    (...)

    Het meisje is volgens mij vrouwelijk hoor? Of ben ik nou gek. -.- Maar het kind is onzijdig. (Y:

    Verklein woorden waren toch altijd onzijdig? Vandaar dat het meisJE onzijdig is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fellatio schreef:
    Waar is de beta-reader als je die nodig heb xd

    Het = vrouwelijk
    de = mannelijk
    een = onzijdig

    KLAAR XD behalve het kind dat is gwn onzijdig met als shitface

    Het is onzijdig,de is mannelijk en vrouwelijk(de vrouw)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mannelijk/vrouwelijk


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    onzijdig :)


    Life is hard and then we die

    Major schreef:
    (...)
    Het meisje is onzijdig (; Ik weet het zeker, van het lidwoord van meisje is 'het' en dat maakt meisje onzijdig.


    het meisje is onzijdig....
    coewl dus wij zijn geen echte wijven :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het is onzijdig,de is mannelijk en vrouwelijk(de vrouw)


    nee het is vrouwelijk =O
    jah sorry alvast dat ik erover door zeur :$ maar zo werd het mij aangeleerd..
    Mja, daar snapte ik al geen hol van met die het en een..
    en al helemaal niet wat vrouwelijk is en mannelijk ;P

    Mja zo werd het mij dus op school geleerd.. Kut school XD geen wonder dat ik het nooit snapte XD
    [nja snap et nu wel beter ;D dankzij een geweldige vriend ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Onzijdig, denk ik. Tenzij je dat al weet, dan kun je waarschijnlijk wel 'hij' of 'zij' zeggen. Maar dan is het ook meer een soort verhaal ofzo.
    "Jantje zat voor de TV, toen zijn moeder hem zei dat hij zijn kamer op moest ruimen. En hoewel het kind er geen zin in had, sleepte hij zich toch de trap op." In zo een geval klinkt het wel erg vreemd, maar als je het over "het kind" in het algemeen hebt, is het weer beter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fellatio schreef:
    (...)

    nee het is vrouwelijk =O
    jah sorry alvast dat ik erover door zeur :$ maar zo werd het mij aangeleerd..
    Mja, daar snapte ik al geen hol van met die het en een..
    en al helemaal niet wat vrouwelijk is en mannelijk ;P

    Mja zo werd het mij dus op school geleerd.. Kut school XD geen wonder dat ik het nooit snapte XD
    [nja snap et nu wel beter ;D dankzij een geweldige vriend ;D]

    Hoe kan het vrouwelijk zijn als het het jongetje is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hartstikke onzijdig kijk maar in het duits het kind is Das Kind dus onzijdig ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."