• Mijn broer denkt onzijdig. Maar dat klinkt zo raar. Want dan zou je zeggen; "Hoewel het kind er geen zin in heeft, moet het de vervelende klusjes toch opknappen."

    En dan vind ik 'hij' of 'zij' toch logischer klinken. Weten jullie het toevallig?


    everything, in time

    Het kind is volgens mij gewoon onzijdig hoor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het klinkt alsof het een dier is! D:


    Omg faal! Nu typ ik zelf ook 'het', faalfaalfaal!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Onzijdig dacht ik, omdat het zowel een kind van het mannelijk of vrouwelijk geslacht kan zijn als dat niet verteld wordt?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:23 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Onzijdig,het is namelijk het


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    onzijdig:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Verdomme, dan heeft hij gelijk!:'D
    Mwuh, maar dat klinkt echt raar. Bedankt iig.:3


    everything, in time

    ILoveLena schreef:
    onzijdig:Y)

    ^ja dat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk Onzijdig


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Suusijsje schreef:
    Mijn broer denkt onzijdig. Maar dat klinkt zo raar. Want dan zou je zeggen; "Hoewel het kind er geen zin in heeft, moet het de vervelende klusjes toch opknappen."

    En dan vind ik 'hij' of 'zij' toch logischer klinken. Weten jullie het toevallig?


    het is onzijdig (: het kind dus ook ;P
    Maar in jou zin. als je weet wie er bedoelt word met het kind kan die het in de zin na de komma een hij of ze worden.

    geloof ik....

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    onzijdig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Onzijdig, omdat het kind zowel Vrouwelijk als Mannelijk kan zijn en niet in de tekst beschreven is.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Onzijdig xd


    None but ourselves can free our minds.

    Het=Altijd onzijdig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    WeepMe schreef:
    Het=Altijd onzijdig.


    Het meisje is anders wel vrouwelijk :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Het meisje is anders wel vrouwelijk :$


    Dat is dan weer een van die mooie uitzonderingen. ;)
    Het huis is namelijk wel weer gewoon onzijdig.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.