• Mijn vriend zou hier volgende week zondag komen. Nu krijg ik net een smsje dat hij volgende week zaterdagnacht naar Night of the dj's gaat en dat dus erg laat word.
    Nu weet hij, ineens, niet meer zeker of hij dan zondag nog wel moet komen.
    Ik vind dit belachelijk, een stomme reden om niet te komen. Omdat hij dan waarschijnlijk brak is.

    Ben ik nou stom/vreemd/raar/gek? Of moet hij gewoon eerder naar bed?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:04 ]


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Ik snap het niet zo goed, hij kan toch eerst feesten en de dag erna nogaltijd naar jou komen ? Of duurt dat tot in de ochtend ?


    None but ourselves can free our minds.

    Nou... Als hij gaat gaan fuiven, zal hij wss niet echt vrolijk zijn de volgende dag en zich misschien wel brak voelen. Ik denk dat je dit moet begrijpen, hij doet dit deels voor jou.


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Nou... Als hij gaat gaan fuiven, zal hij wss niet echt vrolijk zijn de volgende dag en zich misschien wel brak voelen. Ik denk dat je dit moet begrijpen, hij doet dit deels voor jou.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ehm, een ex van mij kwam een keer middenacht nog eens dronken bij me aanzetten, terwijl ik dacht dat hij niet meer kwam. Drunk as fuck, hij kon de trap niet meer oplopen & de volgende dag was hij chagarijnig en lag hij de halve dag op bed :'D Was echt niet leuk voor mij

    Ik snap je vriend wel dus :'D

    @ woestynbloem

    Nu je het zegt, er zit wel iets in ja.
    Het is ook dat ik gewoon teleurgesteld ben.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Misschien kan hij het weekend erop komen?

    hij kan toch s'avonds komn , als hij zich wr wat btr voelt ? (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik kan me het ook wel voorstellen. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel lullig om dan af te zeggen, want hij had je beloofd om te komen.
    Je kan inderdaad vragen of hij het weekend daarna kan komen :)


    To live would be an awfully big adventure

    Het is wel een beetje lullig dat hij daarom niet komt terwijl je er al op verheugd had. Maar ik denk dat je hem ook een beetje moet snappen, hij maakt het vast wel goed met je :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.