• Ik heb vannacht heel vreemd gedroomd. Ik heb dat wel vaker (elke avond, ofzo) maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden.

    Droom 1:
    Ik was het zusje van Jacob Black. Ik voelde me heel ongelukkig in La Push. Op een dag kwam ik Victoria en James tegen (gek genoeg waren ze aardig). Ik vertelde ze dat ik me ongelukkig voelde in La Push, en zij wouden me helpen. Ze boden me aan om met hun mee te reizen.
    Toen ik 'thuis' mijn spullen inpakte, smeekte Jacob me om niet weg te gaan. Ik zei: "Oké, dan." Hij was daar heel blij om geworden, en toen hadden de wolven Victoria en James vermoord, omdat die mij wilden vermoorden omdat ik niet meeging. Ik vertelde Jacob dat ik me eenzaam voelde, en toen wilde hij met mij een kamer delen, zodat ik minder alleen was.


    Droom 2:
    Pauline q]LienRathbone[/q en ik logeerden, en we gingen dus non-stop op Quizlet. We zagen een quiz: 'Ontmoet J.K. Rowling' (zoiets). Dat leek ons wel vet, dus we klikten erop. Toen verdwenen we in de computer, en lagen we op een lopende band. Er was een cirkel met lopende banden, die allemaal naar een middenpunt lijden, en daar zat J.K. Rowling. Wij wouden er dus heen, maar bij elke beweging die je maakte om te ontsnappen aan de lopende band, brak er een bot. Zodra Pauline en ik dat doorhadden bleven we liggen.

    Daarna werd ik wakker.


    Life's too short to take too seriously

    MONSTERBEAR schreef:
    Geloof me, ik heb al ergere dromen gehad.


    We accept the love we think we deserve.