• oMG, ik verveel me. kan ik eindelijk naar stad , is er niemand om mee te gaan -.- Ik ga lente jas kopen, wat voor een is in de mode?
    welke heb jij ?:D

    Ik heb een wit jasje. Maar ik wil graag zo'n nepleren jasje, alleen ik kan geen leuke vinden..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    Me wants this very bad :] Maar zo urgent is het niet, want het gevoel iets te willen maar het nog niet te hebben is best leuk :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het irritant als huppels met leren jassen gaan lopen :/
    Dat neemt heel de cultuur rondom de leren jas weg :'D En yes, I have one. Een zwarte.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    Ik vind het irritant als huppels met leren jassen gaan lopen :/
    Dat neemt heel de cultuur rondom de leren jas weg :'D En yes, I have one. Een zwarte.

    Ja he, dat viel mij ook al op. De leren jas ondergaat hetzelfde lot als de Vans en de Converse :[


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm, ik heb al heel lang een jas, met wollen mouwen, en blokjes op de romp, die is nog wel gevoerd.


    Food.

    Trenchcoats zijn wel in nu volgenmij. Ik wil er denk ik ook wel een hebben. ALs ik een goedkope kan vinden.
    Ik heb zelf nu een kort, bruin, nep leren jasje van edc.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb een paarse, van een soort trainigspak stof met allemaal witte stipjes (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ja he, dat viel mij ook al op. De leren jas ondergaat hetzelfde lot als de Vans en de Converse :[

    En de skate/punk/rock-scene over het algemeen. Mensen denken dat ze 'stoer' zijn als ze de kleding dragen en (denken dat ze) de muziek luisteren, en bam. Dag cultuur.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    En de skate/punk/rock-scene over het algemeen. Mensen denken dat ze 'stoer' zijn als ze de kleding dragen en (denken dat ze) de muziek luisteren, en bam. Dag cultuur.

    Uhu.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik hb een bruin , kostuumvestje ; of hoe zeg je dt ;d
    vn zara (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik gebruik mijn Adidasvestjes als zomerjas.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch