• oMG, ik verveel me. kan ik eindelijk naar stad , is er niemand om mee te gaan -.- Ik ga lente jas kopen, wat voor een is in de mode?
    welke heb jij ?:D

    Mijn zomer/lente jas is gewoon mijn baseball vest. Afgelopen jaar had ik een adidas vest :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke jas in de mode is, weet ik niet, maar op mijn school zijn streepjes in.

    -Ik heb trouwens een witte jas-


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb gisteren een rood Adidas vest als zomerjas gekocht, want ik trek toch nooit een jas aan in de zomer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een bruine, paarse en zwarte leren jack.
    En ik wil zo'n gele iets langere jas, ziet er leuk uit en valt wel op ^^


    Me so good.

    @ Tempschronos
    bedoel je adidas?

    Ik heb gister een gekocht die wat langer is met donker blauwe ruitjes. Best leuk (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb een leren jasje. Ik ben gewoon verslaafd aan die dingen, dus die draag ik dan ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb deze. Ik vind trenchcoats veel mooier dan al die leren jackies. :')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 14:47 ]


    wth.

    ik heb een grijs (nep)leren jasje.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik draag bijna nooit zomerjassen, meestal gewoon een dun vestje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn lentejas in een heeeel kort jeans jasje die je meer hoeft te gebruiken als vest, lol. Zo krap is het, maar suuuper mooi! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb altijd nep leren jasjes aan :3


    Alleen dan in het donkerblauw ; heb hem al sinds vorig jaar dus ik wil een nieuwe (krul)


    -

    Ik heb nu nog een donkerbruin leren jasje van de Haagse Markt, maar meestal doe ik 's ochtends die aan, en dan 's middags niets meer. Heb ook nog een trenchcoat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tsja.. ik heb iets van 4 zomer/lente jassen..


    Een rode met van die pofmouwen, een zwart/witte, een leren jasje en.. Nog 1.. Ben alleen vergeten xD Lol. Ik faal hard.

    Je moet gewoon kopen wat je leuk vind en als je zeker wilt zijn dat
    het in de mode is, een lerne jasje doet het altijd goed ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.