• Ik liep gister in t centrum en ineens rent een jongen van een jaar of 20 heel hard langs me heen, gevolgd door een oudere man die hem uiteindelijk niet bij kon houden.
    Die jongen had een zonnebril gejat, ofzoiets, uit een winkel.

    Jullie zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 8:34 ]

    ja. maar dat was dat hij mijn tas had gejat. Ik ben gewoon achter hem aangerend en keihard dief gaan roepen. uiteindelijk zijn we met 10 man achter hem aan gehold.

    Nope. Na ja, er is bij mij thuis een keer ingebroken, maar toen waren wij op vakantie.


    live the life you love

    Nee, alleen dat onze autoradio was gejat uit de auto :').


    Everything is worse without music.

    nope nooit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Krull, ik vind dit heel eng omdat ik gister hetzelfde heb meegemaakt! Alleen was het een tasjesdief en liep hij me bijna om ver. Wat grappig!xd


    everything, in time

    Ja, op de markt jatte iemand een broek, en die rende ervan door.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kan hij geen zonnebrillen betalen? Dude, waar gaat het heen..


    We accept the love we think we deserve.

    Nee? xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja een keer had iemand want gestolen bij de Expo en toen rende die naar buiten en toen kwam er nog zo'n bewaker achter aan rennen. Was best wel vreemd! ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Nee


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sawtooth schreef:
    Kan hij geen zonnebrillen betalen? Dude, waar gaat het heen..


    ligt er aan hoe duur t was he :P sommigen zijn echt overprijsd.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Oh zo vaak :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Oh zo vaak :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jep, uit de bijenkorf, en toen heeft mn beste vriendin hem echt supercool laten struikelen en is 'ie opgepakt : D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    jah,..
    laatst had een jongen bier uit de AH gestolen alleen is ie tijdens het renne op zen bek gegaan,. en is ie nr het ziekenhuis gebracht die heeft zen lesje wel geleerd ;'D


    Only those who listen can hear