• .. snappen geen hints, zijn dom maar o zo onweerstaanbaar.(sommige dan)

    wat denk jij van jongens?


    No regrets, just love

    Whaha zo denk ik er ook over!
    Maar verder zijn ze wel coewl.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet veel goeds sinds ik er vandaag achter b gekomen dat jongens en mannen altijd oversekst zijn en nooit opgroeien,met dank aan mijn wiskundeleraar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze zijn geweldig en fantastisch, terwijl ze tegelijkertijd echt jerks kunnen zijn.

    StJimmy schreef:
    Niet veel goeds sinds ik er vandaag achter b gekomen dat jongens en mannen altijd oversekst zijn en nooit opgroeien,met dank aan mijn wiskundeleraar.


    dat klinkt niet zo best..


    No regrets, just love

    Jongens zijn raar leuk lief kut romantisch kinderachtig vaag nietbegrijpend stom goddelijk pijnlijk hatelijk het beste van de wereld en tegelijkertijd ook jerks.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Kosmos schreef:
    (...)

    dat klinkt niet zo best..

    Het valt mee. Een jongen bij mij in de klas loopt op krukken. Tijdens wiskunde probeerde hij het plafon aan te raken met een kruk. De leraar vroeg wat hij aan doen was en die jonge zo:"ik wou kijken hoe groot hij was".
    Zei mijn leraar"dat is wel een hele verkeerde opmerking".
    Mijn vriendin en ik hadden echt zo iets van wtf? Het duurde heel lang voor dat we het door hadden. Volgens mij heeft die jongen het nog steeds niet door...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    zijn soms best lief<333

    ik had vandaag samen met een vriendin hartstikke lol:P

    we gingen een vriend van ons stalken en toen ook een vriend van hem:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het valt mee. Een jongen bij mij in de klas loopt op krukken. Tijdens wiskunde probeerde hij het plafon aan te raken met een kruk. De leraar vroeg wat hij aan doen was en die jonge zo:"ik wou kijken hoe groot hij was".
    Zei mijn leraar"dat is wel een hele verkeerde opmerking".
    Mijn vriendin en ik hadden echt zo iets van wtf? Het duurde heel lang voor dat we het door hadden. Volgens mij heeft die jongen het nog steeds niet door...


    Oh dat is nog niks. Er zitten echt aanranders in mijn klas ahahhaha


    No regrets, just love

    Het zijn klootzakken die overal hun gereedschap in willen steken.
    Maar mijn beste vriend is wel een schatje (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jongens zijn maar goed voor 1 ding ... :9~


    -

    Genius schreef:
    Jongens zijn maar goed voor 1 ding ... :9~


    (N) hahahahaah


    No regrets, just love

    Mijn vriend is ook echt erger dan een vrouw als het om onbegrijpelijk gaat. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jongens zijn net zo verschillend van elkaar als meisje. Ik denk wel dat ze minder achterbaks zijn als meisjes, toch als het om geroddel en zo gaat? Bij jongens is het meer rechtuit zeggen wat je denkt. Misschien daarom dat ze het ook minder snel begrijpen als wij er om heen draaien.

    Ja, om toch ook iets positiefs te melden over het andere geslacht.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 21:30 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is dat we ze nodig hebben voor het nageslacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jongens zijn jongens.
    What can we do 'bout it?


    Life's too short to take too seriously