• Ik weet niet of hier al een topic over was, of dat hij hier goed staat maar:
    valt het jullie ook op dat er steeds meer 16+ stories in de topstories staan de laatste tijd? Tot voorkort stond daar voornamelijk fanfiction, dus ik vroeg me af, is dit een nieuwe hype?
    Ik heb er geen problemen mee of zo, het stoort me echt absoluut niet, maar ik vroeg me af waarom ze nu opeens zo populair beginnen te worden. Is er iemand die weet waarom?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Had ik nog niet eens gezien 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Had ik nog niet eens gezien 8D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Was me niet opgevallen. ^^
    Maar ik ben allang blij dat de Justin-verhalen er eindelijk een beetje uit is. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik denk dat dit komt omdat de Q-populatie Haha, dom woord ouder wordt en dus ook die verhalen nu mag lezen (of leest hoewel er 16+ staat)
    en tja, die verhalen zijn ook gewoon echt goed geschreven :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het maakt mij niet uit waar verhalen over gaan, en welke verhalen populair zijn, maar ik vroeg me gewoon een beetje af hoe het zo komt. Want ik lees ze zelf niet, omdat het me helemaal niet trekt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Vinden mensen spannend. XD Ik weet niet of het een hype is, volgens mij hebben mensen dit altijd al leuk gevonden maar durven ze nu pas die verhalen te maken/lezen. Voor mij geldt dat ik er nu pas inspiratie voor heb :P


    Life is hard and then we die

    Amused schreef:
    Ik denk dat dit komt omdat de Q-populatie Haha, dom woord ouder wordt en dus ook die verhalen nu mag lezen (of leest hoewel er 16+ staat)
    en tja, die verhalen zijn ook gewoon echt goed geschreven :)

    Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Het lijkt best logisch inderdaad, maar er is toch ook nog steeds wel een redelijke groep onder de zestien? Maar ja, sommigen onder hen lezen die stories vast ook wel.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik denk dat de wat oudere (en soms ook de betere) beginnen met die 16+ series. En ja, je moet er maar van houden en dat doen hun dus blijkbaar wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Echo schreef:
    Was me niet opgevallen. ^^
    Maar ik ben allang blij dat de Justin-verhalen er eindelijk een beetje uit is. (:


    Shoganai i ne~

    Omdat we ouder worden.
    Al enkele jaren terug had ik het idee om een BDSM verhaal te maken, maar ik durfde me er niet echt aan te wagen. En kijk nu eens :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Quizlet houdt van seksverhaaltjes.

    Socrates schreef:
    (...)
    Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Het lijkt best logisch inderdaad, maar er is toch ook nog steeds wel een redelijke groep onder de zestien? Maar ja, sommigen onder hen lezen die stories vast ook wel.

    ik ben jonger dan 16xD( wel bijna 14)
    ik lees die verhalen ook en horror film van 16+ zijn eigenlijk soms heel saai en lachwekkend :'D


    Shoganai i ne~

    Ja, dat was me ook al opgevallen. Ik denk dat het komt doordat er één iemand zo een story begon, en toen durden anderen het ook, of kregen ze er ideeën voor. En wat anderen zeggen is idd ook waar, dat de Q'ers ouder worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan