• Het is nu al week zo, dat mijn ouders en ik beneden tv kijken, en dat de tv dan zomaar uit zichzelf ineens loeihard word. Terwijl de afstandbediening op tafel ligt en er niks mis is met de instellingen. Iemand enig idee?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    IsaMyBff schreef:
    spoken!


    daar zat ik ook al aan te denken


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Tango schreef:
    (...)
    Nou, volgens mijn vader gebeurt het alleen als we hem op RTL 4 hebben, en als de reclame net is begonnen of heel vaak als die net is afgelopen. En we hebben deze tv nu een jaar, denk ik, en het is pas deze week begonnen.

    Wij hebben dat als de reclame begint!
    Maar dat gebeurt alleen als we onze dolby surround aan hebben.

    Bij reclame zit de volume op een ander frequentie, dan wordt de tv dus harder.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Horan schreef:
    Mensen die vanuit buiten het huis je tv harder zetten?


    lol, daar dacht ik ook aan_O_


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    SSSoep schreef:
    SPOKEN. :'3 Nee, ik heb geen idee. =O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien dat de drukker rot is, dan heb je zoiets ook wel eens.
    Ik doe dit voor m'n werk, maar zonder dat ding te zien heb ik geen flauw idee. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hush schreef:
    Bij reclame zit de volume op een ander frequentie, dan wordt de tv dus harder.

    Dat dacht ik dus ook (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaha, ergens lijkt me dat helemaal grappig als je MTV aan het bekijken bent.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hush schreef:
    Bij reclame zit de volume op een ander frequentie, dan wordt de tv dus harder.


    Ja maar vroeger was het niet zo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Met reclames is het normaal, maar tussen een film XD ? ik weet het niet XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Rickjuh schreef:
    Ik zou hem even terug brengen voor reparatie, en kijk anders even of je niet op dat moment van zender switcht, of een recorder aanzet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.