• Jaa, mijn beste vrienden we zijn geboorte vriendinnen en een paar jaar geleden is ze dus verhuist een paar kilometer verderop, en eerst waren we buren en elke dag bij elkaar. Nu is ze dus verhuist en nieuwe vriendinnen en zitten we op middelbare, maar ik heb het gevoel alsof ze me vergeet. Op sommige momenten heb ik haar echt heel hard nodig zoals nu en wil ik haar bellen en zeggen dat ik haar nodig ehb, maar iets in me houd me gewoon tegen om het niet te doen. dus ik heb het idee dat ze steeds meer een vreemde voor me word terwijl we eerst alles tegen elkaar zeiden en nu sommige dingen niet wilt vertellen, maar wel aan haar andere vriendinnen enso. Dus ik heb geen idee wat ik moet doen we gaan heel af en toe bij elkaar langs om de 3weken ofso of we zien elkaar in de stad maar is zij met haar eigen vriendinnen en ik met de mijne en dat soort dingen. Ik weet echt niet wat ik moet doen? Dus ik wou me zelf ff opluchten, want ik zit er heel erg lang mee.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Gewoon een keertje afspreken en praten.
    Als je dat niet doet dan wordt het nooit beter.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Misschien denk zij hetzelfde van jou, want je zegt dat je haar wou bellen en je doet het uiteindelijk niet. Misschien hoopt zij eveneens dat je haar belt en je probleem uitlegt, maar voelt ze zich van je vervreemd omdat je het niet doet.

    Hopelijk versta je me een beetje, want ik heb echt moeite om deftige zinnen te vormen deze avond. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het ook meegemaakt, en soms heb ik die momenten, net als laatst, het was aar B-day en ik was voor de eerste keer in 10 jaar niet uitgenodigd. IUk voel me dan echt rot, maar ga met haar afspreken, shoppen of zo? Het is echt niet leuk om je beste vriendin kwijt te raken.


    live the life you love

    Kerrang schreef:
    Misschien denk zij hetzelfde van jou, want je zegt dat je haar wou bellen en je doet het uiteindelijk niet. Misschien hoopt zij eveneens dat je haar belt en je probleem uitlegt, maar voelt ze zich van je vervreemd omdat je het niet doet.

    Hopelijk versta je me een beetje, want ik heb echt moeite om deftige zinnen te vormen deze avond. x')

    Ik weet het niet ze word steeds meer een vreemde voor me terwijl ik haar echt heel erg mis maar als ik haar bel en alles wil uitleggen en afspreken kan ze weer niet of heeft ze al afgesproken ze heeft ene keer afgezegd omdat ze met ene andere vriendin ging afspreken die ze korter kent en mij sinds haar geboorte?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ik ken het jammer genoeg... :/


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    iGranger schreef:
    (...)
    Ik weet het niet ze word steeds meer een vreemde voor me terwijl ik haar echt heel erg mis maar als ik haar bel en alles wil uitleggen en afspreken kan ze weer niet of heeft ze al afgesproken ze heeft ene keer afgezegd omdat ze met ene andere vriendin ging afspreken die ze korter kent en mij sinds haar geboorte?
    De moed niet opgeven. Mss moet je gewoon eens naar dr fietsen en haar kidnappen voor iets leuks. Ze kan je moeilijk ontwijken als je voor dr neus staat. :)
    Jullie zullen er echt eens moeten over praten als jij je er zo slecht bij voelt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon bellen om eens af te spreken. Ja zal zien; op het moment dat je weer bij elkaar bent, gaat het allemaal weer als vroeger.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Met haar gaan praten hoe het nu eigenlijk nu met jullie zit.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik zou zeggen, ga erheen, klop op die deur, en praten maar!
    Want ik had vroeger ook een beste vriendin, maar die ben ik kwijtgeraakt omdat ze zoveel zoop en mij keihard negeerde, omdat 'ik niet in haar plaatje paste'.

    Go for it!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou proberen om met haar te praten en/of af te spreken, maar soms groeien vriendinnen nou eenmaal uit elkaar en is het tijd om een nieuwe beste vriendin te zoeken. Erg jammer, maar thats the way of life...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.