• Ik heb een probleem, mijn vader is verhuist naar Canada maar moest voor zijn werk naar Iran. Hij heeft me net gebeld en ik vertelde hem dat mam naar Zweden is en dat mijn tante en mijn moeders ex-vriend op ons passen. Mijn vader flipte helemaal en komt morgen om 1-2 uur 's middags naar ons huis! Mijn moeder zit dus in zweden en ik kan niet bereiken. Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen en als saeid (mijn moeders ex) er mijn vader in 1 kamer zitten gaan ze elkaar vast en zeker wurgen! Ik heb het ook mijn tante uit gelegd en zij raakte ook in paniek! Het andere probleem is is dat als ik het vertel aan mijn moeder dat haar bloeddruk stijgt en dat mag niet van de dokter want dan krijgt ze last van haar hart. En ze gaat zeker boos worden en ik krijg zeker straf. En het andere probleem is dat saeid bij ons logeert en dat hij nu het is uitgeschopt moet worden omdat mijn vader komt. Ik weet zeker dat iedereen boos op mij wordt! Wat moet ik nu doen?!

    Emigreren! xd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    srry geen idee o.o


    Shoganai i ne~

    Wat kan jij daar nu aan doen? :o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het niet weten..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rustig blijven en je vooral niet gek maken dat t jouw schuld is :3

    Oke... ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar toch:
    als je vader thuis komt zorg je dat er niets te zien is van die saeid bij jullie geslapen heeft. zeg dat hij een vriend van school/sport/weetikveelwat is die bij je was om te (willekeurige hobby) en.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    waarom zou jij nu straf verdiene , das toch niet jouw schuld ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou het is je ouders hun schuld. Als zij het verzwijgen kunnen ze toch moeilijk op jouw kwaad zijn? Zijn moeten onderling maar regelen dat het niet kan dat jouw moeder har ex-vriend op jullie past.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Springfield schreef:
    Wat kan jij daar nu aan doen? :o


    None but ourselves can free our minds.

    uncommon schreef:
    Rustig blijven en je vooral niet gek maken dat t jouw schuld is :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Het is niet jouw schuld. Jouw ouders zouden jou niet zomaar bij familie mogen droppen zonder dat met elkaar te overleggen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Marshmellow schreef:
    Nou het is je ouders hun schuld. Als zij het verzwijgen kunnen ze toch moeilijk op jouw kwaad zijn? Zijn moeten onderling maar regelen dat het niet kan dat jouw moeder har ex-vriend op jullie past.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    She schreef:
    Oke... ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar toch:
    als je vader thuis komt zorg je dat er niets te zien is van die saeid bij jullie geslapen heeft. zeg dat hij een vriend van school/sport/weetikveelwat is die bij je was om te (willekeurige hobby) en.

    Het probleem is is dat hij weet dat saeid de ex is van mam en ik heb zijn naam genoemd

    Ahw, dat is echt kud.
    Ik weet het echt niet sorry,
    kan je het er niet met je vader overhebben ?
    Of met die ex-vriend van je moeder?

    Carousel schreef:
    Ahw, dat is echt kud.
    Ik weet het echt niet sorry,
    kan je het er niet met je vader overhebben ?
    Of met die ex-vriend van je moeder?

    nou ik heb net mijn moeder aan de telefoon gehad en ze flipte helemaal. Mijn vader komt dus morgen en mijn moeder wilt niet dat hij ons ziet of zelf bij ons in de buurt komt, wat ik niet begrijp. En ik heb zijn nummer niet(van iran). Ik heb ervoor kunnen zorgen dat saeid weg blijft de komende paar dagen en dat hij mij niet belt maar smst. Ik moet nu alleen nog mijn ouders een beetje uit elkaar houden totdat alles rustig is, wat niet makkelijk zal worden