• Met de hitkrant kon je naar de Wereld Draait Door Sturen. Dan moest je uitleggen wat Justin Bieber voor je betekend. Dit had ik gedaan belde de DWDD net op of dat ik naar de studio vanavond wil komen. Helaas kan ik niet, want ik heb geen vervoer. Maar ik zou het wel kei stoer hebben gevonden.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wie van jullie is er ooit in een uitzending van een tv programma geweest?


    <3

    Ja, ik. De finale van Uri Geller. x'd Was echt gaaf. =O Ik kreeg een handtekening van Uri Geller zelf. LOL. En ik stond een keer in een meidenblad. :'3

    - Jammer dat je niet kan. ;S

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 15:46 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Regel vervoer bij je vriendin, ofzoiets? o.O


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, nog nooit!
    Echt jammer dat je niet kan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Sawtooth schreef:
    Regel vervoer bij je vriendin, ofzoiets? o.O


    Ik vroeg mijn bff maar haar ouders wilde ook niet rijden. Het is zoiezo al 1 anderhalf uur rijden en waarschijnlijk zijn er ook nog files.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Ik vroeg mijn bff maar haar ouders wilde ook niet rijden. Het is zoiezo al 1 anderhalf uur rijden en waarschijnlijk zijn er ook nog files.


    Heb je nog andere vriendinnen waar je het kan regelen?
    Nichten, neven? Tante's?


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Heb je nog andere vriendinnen waar je het kan regelen?
    Nichten, neven? Tante's?


    Mhh, nee niet echt.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Mhh, nee niet echt.

    Dan is dit wel k*t.


    We accept the love we think we deserve.

    SSSoep schreef:
    Ja, ik. De finale van Uri Geller. x'd Was echt gaaf. =O Ik kreeg een handtekening van Uri Geller zelf. LOL. En ik stond een keer in een meidenblad. :'3

    - Jammer dat je niet kan. ;S
    ik ben nu jaloers!!!

    hoe ben je in dat tijdschrift gekomen?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Aw, het is echt heel erg stom dat je geen vervoer hebt als je zo een kans krijgt. Kun je niet met de trein ofzo? Kunnen je ouders hier geen tijd voor vrijmaken? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OV? Kost wel wat.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, maar heb wel meegedaan aan Popstars (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Square schreef:
    Aw, het is echt heel erg stom dat je geen vervoer hebt als je zo een kans krijgt. Kun je niet met de trein ofzo? Kunnen je ouders hier geen tijd voor vrijmaken? :/


    Mag niet. Ik ben 15 jaar en mijn bff ook. We mogen niet met de trein van onze ouders en onze ouders willen niet helemaal daar heen rijden.


    <3

    IK ben al wel een paar keer op tv gekomen :'D. 'k verschijn ook in twee clipjes, totaal perongeluk :'D. Maar in dat van Fall out Boy ben ik wel gecensureerd, mijn gezicht is niet zichtbaar :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik, met mijn volledige snuit ingezoomd bij Netwerk :S


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik ga morgen 26 maart 2011 naar Supernick met mijn BFF somers


    I love you Irem