• Het is vandaag weer heerlijk weer. =D Dus ik besloot om maar eens een halte eerder uit de metro te stappen toen ik naar huis ging en het laatste stuk door het park te lopen. Dus ik loop zo heerlijk van de zon te genieten en kom langs 2 mannen die op een bankje zitten. 1tje zat heel asociaal op de rugleuning en met z'n voeten op het zitgedeelte, dus ik bekijk die man. Zie ik ineens dat die gast gewoon een papegaai op z'n arm heeft, een blauwe ara om precies te zijn. Hij was echt heel mooi en zag er ook goed verzorgt uit. Dus ik loop zo door en dacht echt van wtf? dat zie je ook niet elke dag. :P
    Maar goed om dit topic nog wat nut te geven. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je van die aparte dingen ziet?
    En voor de mensen die niet weten hoe een blauwe ara eruit ziet een mooi plaatje. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Cool, ik heb die beesten altijd al eens willen zien.
    Ik voel me te oud voor de dierentuin x)

    Ik heb wel ooit twee gasten in een pinguin pak gezien...


    #WWED - What Would Emma Do?

    mijn tante had vroeger ook een papegaai en die was zo leuk, maar ze hebben die weggedaan toen ze een kindje kregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb wel eens gezien in de zomer liep ik door et centrum en had een vrouw gwn dr ratje bij dr in de shirt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    áls ik iets aparts zie, weet ik amper dat het apart is omdat.. naja.. weet niet x'd


    We accept the love we think we deserve.

    Dat is wel vet!
    Nog nooit zoiets gezien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nopee, my life is a kind of.. boring

    maar wel cool dat je zo'n vogel hebt gezien!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Wtf? :'D
    Ik kom wel eens rare dingen tegen, maar op het moment kan ik niet echt wat bedenken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Horan schreef:
    Dat is wel vet!
    Nog nooit zoiets gezien.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, cool.
    Ehm , zover ik weet niet... x']

    Wat cool! Ik heb wel eens een man met een uil gezien, maar een ara vind ik toch iets specialer. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat zijn mooie beesten!
    Wel, ik had vorige week vrijdag dit voor.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er loopt door ons dorp heel vaak een man met een papagaai op zo'n karretje, oja en een man met een ezeltje. Zo schattig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn vader had vroeger ook papegaaien.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb vandaag een reiger in onze tuin gezien. We hebben een vijver en hij ging op de vissen jagen. Maar we hebben hem weg gejaagt :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn tante en andere oom, hebben allebei ooit een ara gehad (:


    Alleen maar tranen van geluk