• Hallo Springfield,
    Hierbij heb je toestemming om een gedichten-wedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week de tijd om je topic te openen en mij de link te sturen.
    Veel plezier en succes!
    x


    Oops, foutje. Ik had de toestemming van Springfield even gekopieeërd.... alleen even vergeten de naam te veranderen.
    Maar ondanks dat heb je al toestemming.


    Regels:

    Mensen die te laat inleveren worden gediskwalificeerd, behalve als ze een goede reden hebben.
    Er zijn 3 rondes.
    Er mogen/kunnen maar 12 deelnemers zijn.
    Meldt het even als je, je usernaam hebt veranderd.
    Denk goed na voor je deelneemt, het is niet zo prettig als je middenin afhaakt.
    Voor elke opdracht voorzie ik 7 dagen tijd.


    Jury:

    1. Supposed
    2. XxTaraxX
    3. Dreamwalker


    Geen jury mee nodig!


    Deelnemers:

    1. TempsChronos Opdracht 1 8. + 7.5 + 8 = 23.5 : 3 = 7.8
    2. ImAwesome Opdracht 1. 9 + 8 + 7.5 = 24.5 : 3 = 8.1 | Opdracht 2 niet ingeleverd.
    3. Dushiix Opdracht 1. 8 + 8.5 + 8.5 = 25 : 3 = 8.3 | Opdracht 2. 9 + 9 + 8.5 = 26.5 : 3 = 8.8 | Opdracht 3. 8.5 + 9 + 8.5 = 26 : 3 = 8.6 | Gemiddelde: 8.3 + 8.8 + 8.6 = 25.7 : 3 = 8.5
    4. Inartful Opdracht 1. 9 + 8.5 + 7.5 = 25 : 3 = 8.3 | Opdracht 2. 9 + 9.5 + 7.5 = 26 : 3 = 8.6 | Opdracht 3 niet ingeleverd.
    5. Courtesan Opdracht 1. 9.5 + 9.5 + 9.5 = 28.5 : 3 = 9.5 | Opdracht 2. 9 + 9.5 + 9.5 = 28 : 3 = 9.3 | Opdracht 3. 9.5 + 9 + 9 = 27.5 : 3 = 9.1 | Gemiddelde: 9.5 + 9.3 + 9.1 = 27.9 : 3 = 9.3
    6. RESURGAM Opdracht 1. 8.5 + 9 + 8.5 = 26 : 3 = 8.6 | Opdracht 2. 8.5 + 9 + 8 = 25.5 : 3 = 8.5
    7. CRACKSICLE Opdracht 1. 9 + 8.5 + 7 = 24.5 : 3 = 8.1 | Opdracht2. 8.5 + 8 + 7.5 = 24 : 3 = 8
    8. SING Opdracht 1. 7 + 7.5 + 7 = 21.5 : 3 = 7.1
    9. Privacy Opdracht 1 8.5 + 8 + 7.5 = 24 : 3 = 8 | Opdracht 2 9 + 8.5 + 9.5 = 27 : 3 = 9 | Opdracht 3. 9 + 8.5 + 8 = 25.5 : 3 = 8.5 | Gemiddelde: 8 + 9 + 8.5 = 25.5 : 3 = 8.5
    10. Stubby Opdracht 1. 6 + 6 + 6 = 18 : 3 = 6
    11. InsaneGenius Opdracht 1. 7.5 + 8 + 8 = 23.5 : 3 = 7.8
    12. SingingAngel Opdracht 1. 6 + 9 + 9 = 24 : 3 = 8 | Opdracht 2. 7.5 + 9 + 7.5 = 24 : 3 = 8

    Inschrijvingen zijn gesloten!


    Prijs:

    Ik maak reclame voor je story, quiz, poll, etc. in mijn story's.


    Opdracht 1.

    Schrijf een gedicht over je droomvakantie! Je mag zelf kiezen, hoe of wat. Gewoon je droomvakantie. Als je er al bent geweest, hoe het was, etc. Donderdag, 31 maart moeten jullie het inleveren!


    Afvallers opdracht 1:

    1. Stubby
    2. SING
    3. InsaneGenius
    4. TempsChronos


    Opdracht 2.

    Schrijf een gedicht over iemand die je bewondert, waarom, ... Zeg maar een beroemd iemand, iemand uit je familie, ... Je mag kiezen. Als je niemand bewondert, zou je misschien kunnen schrijven waarom je iemand zou kunnen bewonderen, noem maar op!
    Zondag, 17 april moeten jullie het inleveren!


    Afvallers opdracht 2:

    1. ImAwesome
    2. CRACKSICLE
    3. SingingAngel
    4. RESURGAM


    Opdracht 3.

    De derde en beslissende ronde! In deze opdracht moeten jullie zeggen waarom jij moet winnen. Of dat je eigenlijk niet hoeft te winnen, maar gewoon meedoet voor het plezier. Zaterdag 30 april moeten jullie het inleveren!


    Afvallers opdracht 3.

    1. Inartful
    2. Dushiix
    3. Privacy

    Winnaar.

    1. Courtesan




    LEVER JE GEDICHT IN VIA EEN PB, ANDERS ZIE IK HEM NIET ALTIJD !!!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 1:53 ]

    Courtesan schreef:
    Ik heb het de afgelopen week heel zwaar gehad. Ik zit verschrikkelijk in de knoop met mezelf en deze opdracht is erg moeilijk voor mij om iets over te schrijven.. Ik weet niet of ik hem voor morgen wel af krijg, gezien ik dan naar mijn oma moet..


    Je mag anders wel uitstel, zoals de meeste.
    Het liefst wel voor woensdag?

    Elastic schreef:
    (...)

    Je mag anders wel uitstel, zoals de meeste.
    Het liefst wel voor woensdag?


    Hmm, het rare is, het moment dat ik dat typte, leken de woorden in mijn hoofd te stromen. Dus ik heb hem.. nouja, bijna af.. Ik lever hem zo in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het is misschien niet helemaal duidelijk, maar het gaat over mijn opa..

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 0:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Hmm, het rare is, het moment dat ik dat typte, leken de woorden in mijn hoofd te stromen. Dus ik heb hem.. nouja, bijna af.. Ik lever hem zo in.


    Is goed, ik ga nu slapen en dan zet ik hem morgen erbij met een andere die heeft ingeleverd.

    en ik heb hem eindelijk af!!! :D

    ik was bang dat ik het niet zou halen. had toetsweek + verjaardag. maar hier is 'ie dan!! :D http://www.quizlet.nl/poems/4407/de-mensen-die-ik-bewonder/

    volgens mij de eerste keer dat ik in het Nederlands een gedicht heb gemaakt xD


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    #2


    MUSIC && FASHION

    Voor degene die nog niet hebben ingeleverd: Je kunt tot 24:00u. inleveren.
    Zo niet, dan ben je gediskwalificeerd. Niemand heeft iets laten horen voor uitstel.

    Mijn inzending!
    Ik vond dit best een heel moeilijke opdracht, maar ik hoop dat het resultaat toch een beetje goed is. Zouden jullie ook commentaar kunnen geven waarom het beter zou kunnen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Juryleden, mag ik alsjeblieft de punten?

    Door een fout van mij is Inartful toch niet gediskwalificeerd. Zij had het 16 april al ingeleverd en ik heb het toen niet gezien. Sorry voor de fout.

    Zou iedereen zijn gedicht een pb naar mij sturen? Anders zie ik het niet altijd, zo als nu is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 15:13 ]

    Elastic schreef:
    Door een fout van mij is Inartful toch niet gediskwalificeerd. Zij had het 16 april al ingeleverd en ik heb het toen niet gezien. Sorry voor de fout.

    Snix


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fack, ik ben zo dom. Ik had een bericht getypt om te vragen om uitstel ehb ik hem niet verzonden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Fack, ik ben zo dom. Ik had een bericht getypt om te vragen om uitstel ehb ik hem niet verzonden

    Da sist Kwalitatief uitermate teleurstelend D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    XxTaraxX schreef:
    (...)
    Da sist Kwalitatief uitermate teleurstelend D:


    I know maar wat doe je er aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    (...)

    I know maar wat doe je er aan

    Stuur een pb naar Elastic?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."