• Ik haat, haat, haat, HAAAAAT hem nu ZO ontzettend erg!
    M'n vuisten zijn kapot (net als de schroten voor de muur -.-), m'n longen leeg en schor geschreeuwd, en nog tril ik van woede en wil ik meer van me af slaan. En dan te bedenken dat ik dacht dat ik nooit iemand meer zou haten als háár.


    Vast niet logisch/te begrijpen zo, maar iemand, geef me een tip om mijn woede te beheersen nu, voor het écht mis gaat, want zó boos ben ik in jáaaren niet meer geweest


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Maak je niet zo druk. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Over wie heb je het? Dan kan ik je misschien helpen. Je mag ook altijd een pb sturen, ik wil altijd met de praten!


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Zet woede om in hyperactief gespring ofsa :'D Of luister naar schreeuw muziek.

    tel tot 10 en blijf kalm niet schreeuwen of stompen tegen muren want dan doe je toch alleen jezelf pijn.

    Lekker lang douchen? Helpt bij mij altijd (:


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Dreft schreef:
    tel tot 10 en blijf kalm niet schreeuwen of stompen tegen muren want dan doe je toch alleen jezelf pijn.


    I don't CARE. Echt, de 'simpele' dingetjes werken allang niet meer, anders zou ik het niet vragen. Ik ben niet boos, ik ben woedend, ziedend, op een punt van uittreden, whatever!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nah, dan word ik altijd nieuwschierig waarom.

    > Titel even aangepast, i.v.m. hoofdletters.

    En wat taeyunx zegt, ga lekker douchen. Spoel die woede soort van van je af, zeg maar. (: Laat het in het doucheputje verdwijnen, om het maar even poëtisch te zeggen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -> Verplaatst naar relatie.

    En als je echt zo boos bent, ga naar buiten, joggen ofzo? Misschien helpt dat? In ieder geval iets waardoor je veel energie kwijtraakt, misschien helpt dat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ga een eindje harlopen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    pas op met jezelf verwonden Ö wat misschien kan helpen, naar buiten gaan en rennen/springen wat dan ook, of koop een bokszak :] daar gaan je vuisten niet kapot en dat ding ook niet, maar je kan je wel flink afreageren. lekker muziekje op, (als het goed is) zakt het dan wel.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Of je gaat hem gewoon vertellen hoe kwaad je bent..


    No growth of the heart is ever a waste

    In je kussen slaan? Krassen met een stift/potlood op papier..

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    wat is er dan gebeurt?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    IsaMyBff schreef:
    wat is er dan gebeurt?

    Doet er niet toe.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.