Die blut zijn en dan met 5 euro een gat in de lucht springen.
Ik zal het uitleggen.
Ik ben gewend rond de 150 euro op mijn rekening te hebben. Ik geef nauwelijks uit en als ik uitgeef is het niet veel. Nu was ik een paar weken terug in Amsterdam met mijn vriendin. Ik had echt een nieuwe kledingkast nodig dus ik had mijn hele rekening geplunderd -je wilt niet weten hoeveel ik toen heb uitgegeven, dan denk je dat ik rijk ben. Wat ik dus niet ben, maar toen wel voor even. Maar dat duurde dus niet lang, maar.....(sorry)- En toen was ik blut. Aan het begin van Maart had ik al mijn geld uitgegeven en ik moest de hele maand nog door. Dat was dom heb ik geleerd.
Dus ik zit al een paar weken zonder geld. Niet dat ik het mis, omdat ik toch niks uitgeef. Maar geld op je rekening geeft je wel het gevoel dat je iets kan.
Nu moest ik net noodgedwongen mijn kamer opruimen. Moet je eens raden wat ik tegenkwam. Een envelop met 15 euro die ik van de zomer had gewonnen. Helemaal vergeten in mijn la x)
Nu voel ik me koning en ik begrijp nu hoe het voelt om geld te hebben na een lange tijd blutheid. Ik zal blije niet-meer-blutte-mensen nooit meer uitlachen.
I promise.
Zijn jullie wel eens/altijd blut?
Love & Rockets
#WWED - What Would Emma Do?