• Die blut zijn en dan met 5 euro een gat in de lucht springen.
    Ik zal het uitleggen.
    Ik ben gewend rond de 150 euro op mijn rekening te hebben. Ik geef nauwelijks uit en als ik uitgeef is het niet veel. Nu was ik een paar weken terug in Amsterdam met mijn vriendin. Ik had echt een nieuwe kledingkast nodig dus ik had mijn hele rekening geplunderd -je wilt niet weten hoeveel ik toen heb uitgegeven, dan denk je dat ik rijk ben. Wat ik dus niet ben, maar toen wel voor even. Maar dat duurde dus niet lang, maar.....(sorry)- En toen was ik blut. Aan het begin van Maart had ik al mijn geld uitgegeven en ik moest de hele maand nog door. Dat was dom heb ik geleerd.
    Dus ik zit al een paar weken zonder geld. Niet dat ik het mis, omdat ik toch niks uitgeef. Maar geld op je rekening geeft je wel het gevoel dat je iets kan.
    Nu moest ik net noodgedwongen mijn kamer opruimen. Moet je eens raden wat ik tegenkwam. Een envelop met 15 euro die ik van de zomer had gewonnen. Helemaal vergeten in mijn la x)
    Nu voel ik me koning en ik begrijp nu hoe het voelt om geld te hebben na een lange tijd blutheid. Ik zal blije niet-meer-blutte-mensen nooit meer uitlachen.
    I promise.
    Zijn jullie wel eens/altijd blut?

    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    blutblutblut, ik heb net al mijn geld uit gegeven aan mijn kaartje voor pinkpop ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik ben heel vaak blut.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik ben nooit blut, maar tegenwoordig heb ik minder 'reserve' geld dan normaal en dat steekt wel tegen. Het leven als student is duur. :/

    Perish schreef:
    Altijd :'D


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben altijd blut eigenlijk.


    -

    Ik krijg elke maand 80 euro van mijn ouders op mijn rekening. Daar gaat dan 5 euro voor mijn mobiel af, maar sinds maart krijg ik die weer haha. Normaal spreid ik mijn geld wel een beetje over de hele maand maar eind februari kreeg ik een dikke rekening van mijn mobiel van 56 euro. Die moest ik dus zelf betalen.. En dat overgebleven geld, ik weet niet eens meer waar dat is gebleven maar ik ben nu dus helemaal blut. Ik werk gelukkig wel en krijg elk weekend tussen de 15/20 euro. Dus daarmee kan ik de week rond komen :) én ik ben as maandag jarig dus moneyyyyyyyyyyyyyyy.


    Dreams only last for a night ☮.

    Nooit :9~ Im a rich girl, nanananananaaaa, lol jk. Maar ik ben echt nooit blut, lol.

    jadoreATL schreef:
    Ik krijg elke maand 80 euro van mijn ouders op mijn rekening. Daar gaat dan 5 euro voor mijn mobiel af, maar sinds maart krijg ik die weer haha. Normaal spreid ik mijn geld wel een beetje over de hele maand maar eind februari kreeg ik een dikke rekening van mijn mobiel van 56 euro. Die moest ik dus zelf betalen.. En dat overgebleven geld, ik weet niet eens meer waar dat is gebleven maar ik ben nu dus helemaal blut. Ik werk gelukkig wel en krijg elk weekend tussen de 15/20 euro. Dus daarmee kan ik de week rond komen :) én ik ben as maandag jarig dus moneyyyyyyyyyyyyyyy.


    je geeft 80 per maand uit? Ö
    Holy moly.
    Ik echt 5 euro per maand xD
    En soms zelfs helemaal nisk :"D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nooit rijk geweest. Mijn vader werkt de hele nacht zonder pauze om rond te komen en mij en mijn zusjes een goede toekomst te geven. Ik ben hem zo dankbaar. Ik krijg ook geen zakgeld.
    Heb je mensen dan ooit uitgelachen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    SoulEater schreef:
    (...)

    je geeft 80 per maand uit? Ö
    Holy moly.
    Ik echt 5 euro per maand xD
    En soms zelfs helemaal nisk :"D
    Haha ja $: Nou eigenlijk nog meer want dat geld van mijn werk is ook zo op. Maar daar koop ik alles van he; kleren, vreten, cadeautjes, concertkaartjes etc.


    Dreams only last for a night ☮.

    jadoreATL schreef:
    (...)Haha ja $: Nou eigenlijk nog meer want dat geld van mijn werk is ook zo op. Maar daar koop ik alles van he; kleren, vreten, cadeautjes, concertkaartjes etc.


    Je koopt toch niet elke maand kleren? xo
    En eten..? Je hebt thuis toch brood&snoep en alles? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    usually ben ik na een week weer blut of 2 wekren ligt er maar net aan en dan moet ik 2 weken zonder :/


    Fate is like a strange, unpopular restaurant filled with waiters who bring you things you never asked for and don't wan

    Perish schreef:
    Altijd :'D


    None but ourselves can free our minds.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Je koopt toch niet elke maand kleren? xo
    En eten..? Je hebt thuis toch brood&snoep en alles? :P
    Haha ja ik wel $: Haha jawel maar wat als ik honger heb op school? $


    Dreams only last for a night ☮.

    jadoreATL schreef:
    (...)Haha ja ik wel $: Haha jawel maar wat als ik honger heb op school? $

    Neem je geen brood mee van thuis? :O
    Ik neem altijd 4 boterhammen mee van thuis en
    als ik te veel heb knikker ik 't weg ;P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.