• Die blut zijn en dan met 5 euro een gat in de lucht springen.
    Ik zal het uitleggen.
    Ik ben gewend rond de 150 euro op mijn rekening te hebben. Ik geef nauwelijks uit en als ik uitgeef is het niet veel. Nu was ik een paar weken terug in Amsterdam met mijn vriendin. Ik had echt een nieuwe kledingkast nodig dus ik had mijn hele rekening geplunderd -je wilt niet weten hoeveel ik toen heb uitgegeven, dan denk je dat ik rijk ben. Wat ik dus niet ben, maar toen wel voor even. Maar dat duurde dus niet lang, maar.....(sorry)- En toen was ik blut. Aan het begin van Maart had ik al mijn geld uitgegeven en ik moest de hele maand nog door. Dat was dom heb ik geleerd.
    Dus ik zit al een paar weken zonder geld. Niet dat ik het mis, omdat ik toch niks uitgeef. Maar geld op je rekening geeft je wel het gevoel dat je iets kan.
    Nu moest ik net noodgedwongen mijn kamer opruimen. Moet je eens raden wat ik tegenkwam. Een envelop met 15 euro die ik van de zomer had gewonnen. Helemaal vergeten in mijn la x)
    Nu voel ik me koning en ik begrijp nu hoe het voelt om geld te hebben na een lange tijd blutheid. Ik zal blije niet-meer-blutte-mensen nooit meer uitlachen.
    I promise.
    Zijn jullie wel eens/altijd blut?

    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    SoulEater schreef:
    (...)
    Neem je geen brood mee van thuis? :O
    Ik neem altijd 4 boterhammen mee van thuis en
    als ik te veel heb knikker ik 't weg ;P
    Ja 1. En een koekje en een pakje drinken :')


    Dreams only last for a night ☮.

    jadoreATL schreef:
    (...)Ja 1. En een koekje en een pakje drinken :')


    Lol, neem meer eten mee dan? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Lol, neem meer eten mee dan? xD
    Haha maar dat vind ik vies :$ ik weet niet waarom, dat smaakt gewoon.... anders


    Dreams only last for a night ☮.

    jadoreATL schreef:
    (...)Haha maar dat vind ik vies :$ ik weet niet waarom, dat smaakt gewoon.... anders


    Hahaha, dat is best wel erg xD
    krentebollen mee? eierkoeken? Ontbijtkoek? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    jadoreATL schreef:
    (...)Haha maar dat vind ik vies :$ ik weet niet waarom, dat smaakt gewoon.... anders


    Maar dan verspil je minder geld. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben niet vaak blut, ik werk veel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Perish schreef:
    Altijd :'D


    It's not the same without you.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Hahaha, dat is best wel erg xD
    krentebollen mee? eierkoeken? Ontbijtkoek? xD
    Haha ik weet dat ik erg ben met zulke dingen $: haha dat koopt mijn moeder nooit :') En als ze het al koopt dan koopt ze het 1 keer en dan vergeet ze het toch weer ;p


    Dreams only last for a night ☮.

    Believers schreef:
    (...)

    Maar dan verspil je minder geld. (nerd)
    Haha ik red het nu ook met mijn geld. Wel net maar ik red het wel :y


    Dreams only last for a night ☮.