• Nou ik zag gister het topic, & ik had toen even zin om mee te doen. Dus deed ik voor de grap mee, maar dus werd ik net gebelt - Ik maak geen grapjes over dit soort dingen -. En raad wie het is? het is super nick, ze vroegen van dag, jij deed mee. & toen is je moeder daar, - klein kind gevoel -. ik zei die is net toevallig naar de Albert heijn Toen zeiden ze oke dan bellen we over half uur terug. OMG? heb ik het gewonnen dan?

    EDIT; Ik gá al naar het concert -.- Ik dacht hij komt naar de studio. dus probleem.. xd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 17:03 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Wow. Als ze zeggen dat je meedoet, dan denk ik wel? Cool. ;')

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 16:55 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik denk het
    Maar komt Justin Bieber echt of is het iemand verkleed of beeldscherm


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    littlemonsta schreef:
    Ik denk het
    Maar komt Justin Bieber echt of is het iemand verkleed of beeldscherm

    Er stond dit toen ik meedeed ; De Bieberfever bereikt ook in Nederland een hoogtepunt, want op zondag 27 maart geeft Justin Bieber voor het eerst een concert in Nederland! En dat niet alleen: hij geeft ook een persconferentie. Supernick is er natuurlijk bij!

    Uiteraard hebben we ook geregeld dat er één iemand mee kan. Eén iemand die misschien wel een vraag mag stellen aan Justin. Eén iemand die zal weten hoe Justin er in het echt uit ziet en of hij lekker ruikt.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Somers schreef:
    (...)
    Er stond dit toen ik meedeed ; De Bieberfever bereikt ook in Nederland een hoogtepunt, want op zondag 27 maart geeft Justin Bieber voor het eerst een concert in Nederland! En dat niet alleen: hij geeft ook een persconferentie. Supernick is er natuurlijk bij!

    Uiteraard hebben we ook geregeld dat er één iemand mee kan. Eén iemand die misschien wel een vraag mag stellen aan Justin. Eén iemand die zal weten hoe Justin er in het echt uit ziet en of hij lekker ruikt.

    Aah dus niet in de studio zelf

    Ik hoop voor jouw dat je gewonnen hebt
    Ook al ben ik totaal geen JB fan


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Omg 't zou wel heel tof zijn als je gewonnen hebt, dus als je gewonnen hebt, heel veel plezier =D
    Ik denk wel dat hij het echt zou zijn? Maar als hij 't echt is neem ik aan dat je niet heel lang bij hem mag zijn of 'm aanraken ofzo.. of stiekem soms toch wel? (A)


    “Love is a contradiction.”

    littlemonsta schreef:
    (...)
    Aah dus niet in de studio zelf

    Ik hoop voor jouw dat je gewonnen hebt
    Ook al ben ik totaal geen JB fan

    Jaa maar er stond ook nog bij dat ik zaterdag in de studio moest zijn.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Zou wel leuk zijn als je zoiets wint! Ik ben jaloers!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dan zeg ik niets anders dan proficiat! ;D


    Let the Night embrace you

    Klopt he liefie wij waren samen in supernick en ik had een bommetje gemaakt *plons*


    I love you Irem