• Ik heb DRINGEND hulp nodig!
    Ik heb via internet een stomme move gedaan en een system defender van windows op mijn pc gezet. Natuurlijk moet ik er nu voor betalen als ik hem wil activeren, wat ik dus niet ga doen. Maar als ik dat programma uitschakel, blijft hij in de achtergrond werken. Dus ik krijg steeds irritante meldingen en het rare is dat het niet bij mijn programma's staat om te verwijderen.
    Dus als iemand me zou kunnen helpen. Heel erg graag please! Ik heb het nodig ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet het niet... Sorry.


    live the life you love

    http://trojan-killer.net/system-defender-rogue-how-to-remove-system-defender-fake-anti-virus-program/?lang=nl#more-2400

    Zou alleen eerst die advieslink in google intypen voor je 'm downloadt :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik ook volgens mij,
    iets met een scan die ik één keer gratis deed en nu komt die telkens in beeld als ik mijn laptop opstart. Ik heb vast op een verkeerd knopje gedrukt ofzo ;x
    Maar ik moet daar ook iets van kopen.

    Geen idee hoe dat van jou weggaat (';


    Me so good.

    TheBoss schreef:
    http://trojan-killer.net/system-defender-rogue-how-to-remove-system-defender-fake-anti-virus-program/?lang=nl#more-2400

    Zou alleen eerst die advieslink in google intypen voor je 'm downloadt :/

    Hoe bedoel je? haha ;p
    Ik vind echt heel veel verschillende dingen om hem te verwijderen..

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 21:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Even malwarebytes downloaden, (Google het) Een quick scan doen, virus verwijderen, pc opnieuw opstarten en nooit meer op die doe een gratis scan linkjes kliken.

    Edit, mocht dat virus voorkomen dat je een scan doet.

    Zet dan je pc uit , en gelijk als je hem aanzet, ga je op F8 rammen op je toetsenbord, blijven drukken erop totdat een menu verschijnt. Kies dan Veilige Modus, start op, en installeer en draai dan malwarebyte's zn snelle scan. Succes!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 21:36 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Even malwarebytes downloaden, (Google het) Een quick scan doen, virus verwijderen, pc opnieuw opstarten en nooit meer op die doe een gratis scan linkjes kliken.

    Maar ik heb nergens op geklikt? Toch niet bewust. Want dat doe ik nooit..
    Wat ben ik blij dat jij online bent! Ik had het al gehoopt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar ik heb nergens op geklikt? Toch niet bewust. Want dat doe ik nooit..
    Wat ben ik blij dat jij online bent! Ik had het al gehoopt


    Virussen komen soms idd ongevraagd binnen. Kan je niks aan doen soms. Btw zie mijn edit vorige bericht.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Virussen komen soms idd ongevraagd binnen. Kan je niks aan doen soms. Btw zie mijn edit vorige bericht.

    Het is gelukt. Ik hoop echt dat het lukt

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 21:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Virussen komen soms idd ongevraagd binnen. Kan je niks aan doen soms. Btw zie mijn edit vorige bericht.

    Wat moet ik trouwens doen als hij niets vind?
    Ik laat nu de volledig scan lopen, maar tot nu toe heeft hij nog geen bedreigingen gevonden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right