• JaJa je hoort het goed
    eerst waren Ze BFF'S en nu aartsvijanden

    Beyonce:"Gaga is een vulgaire egoïst"
    Gaga :"Beyonce is een jaloerse hater"

    Ik vind het opzich raar ze maken 2 liedjes telephone en videophone en nu oppeen haten ze elkaar

    Oorlog tussen ex-vriendinnen Lady gaga En Beyonce!
    Het zit er opnieuws bovenarms op in Showbizzland.En deze keer zijn het niet de minsten die elkaar in de Haren vliegen.Lady Gaga en Beyonce,die vroeger nochtans goed bevriend waren , scholden elkaar de voorbije week de huid vol.Watskeburt?!

    Beyonce Knowles heeft de oorlog verklaard aan poprivale Lady Gaga!Amper vorig jaar bog namen de 2 razendpopulaire zangeressen samen de wreldhit"Tehelphone" open,maar nu spreken ze niet meer tegen elkaar.Verschillende bronnen zeggen namelijk dat Beyonce Lady gaga onglangs een 'vulgaire egoïst'genoemd heefft.De aanleiding?Madam Jay-Z vindt dat Gaga de aandacht de hele tijd op zichzelf wil vestigen
    'Het boterde al een tijde niet meer tussen Gaga en Beyonce',aldus een insider.'Maar de druppel die voor Beyonce de emmer deed overlopen was Lady Gagag's aankomst op de Grammy Awards, eind februair'.Op die Grammy Awards viel Gaga maar liefst 3 keer in de prijzen, maar het was haar entree die kwaad bloed zetten bij Knowles. De 'Born This Way'-zangeres kwam namelijk in een gigantisch ei, dat gedragen werd door enkele ' dienaars' in goude kleren. We hoeven je niet meer te vertellen dat die aankomst niet onopgemerkt voorbij ging en daar wringt het schoentje juist.'Beyonce vond Lady Gagag's aankomst er hélemaal over en ze vond ook dat het nogal egoïstosch was van haar om de aandacht zo naar zich toe te trekken', gaat onze insider verder. 'Elke andere artiest liep ingetogen over de rode loper.Bee vond Lady Gaga de andere de spotlights niet gunde...'Backstage deed Beyonce uitgebreid haar beklag.Ze probeerde Gaga te ontwijken en dat lukte ook...Of toch bijna.'Ze liepen elkaar tegen het lijf terwijl er een fotograaf paseerde', klinkt het.Dus ze moesten wel met elkaar poseren.Gelukkig was Usher er ook bij, zodat de situatie niet te ingemakkelijk wer.'
    Excuses,Pleas!
    Ondertussen hoorde Lady Gaga wat haar voormalige vriendin over haar te vertellen had en ze is not at all pleased.Meer nog, ze eis Beyonces verontschuldigingen.
    'Gagag is het gewooon dat mensen kritiek geven op haar', vertelt iemand uit haar entourage.'Het hoort erbij, bij het beroemd zijn.Maar ze had nooit verwacht dat Beyonce zo'n gemene commentaar op haar zou geven. Gaga beschouwde Beyonce als een vriendin, als iemand die ze kon vertrouwen en bij wie ze terecht kon als ze het moeilijk had. Toen ze hoorde wat Beyonce gezegd had antwoordde ze:'Als ze mij een egoïst noemt, is ze zelf gewoon een jaloerse hater!'Ze is van plan Beyonce te confronteren met haar uitspraken als ze haar de volgende keer tegenkomt.En ze wilt dat ze zich excuseert.' De kans is klein dat Beyonce zich ook effectief zal verontschuldigen voor haar uitspraken. De ster vindt het namelijk nog steeds niet kunnen dat Gaga op grote evenementen altijd anderen de loef wil afsteken.'Beyonce vindt dat muzikanten moeten opvallen om willen van hun talen' , klint het vanuit het Knowles-kamp. 'En ze vindt het een beetje marginaal dat Lady Gaga altijd de aandacht probeert te stelen met haar rare mode-uitspattingen .Ze hoopt dat Lady Gaga snel een toontje lager zingt.'
    Jaloers?!
    Wij betwijfelen ten zeerste dat Lady Gaga binnenkort een toontje lager zal zingen de excentrieke zangeres staat er niet meteen om bekend in te binden voor anderen. Maar wat we ons vooral afvragen waarom Beyonce plots zo gemeen uit de hoek komt. Is ze stiekem jaloers op het gigantische succes van Lady Gaga? En heeft die jaloezie hin vriendschap definitief verknald? Vorig jaar namen de dames samen maar liefst 2 videoclip's op.Eentje voor Beyonces nummer 'Video Phone' en entje voor Lady Gaga's nummer 'Telephone'.Dat laatste nummer werd een enorme hit, terwijl Beyonces song achterbleef in de charts. Was dat de basis voor haar wrok?Wat de verklaring voor deze ruzie ook mag zijn, wij hopen dat Lady Gaga en Beyonce het snel weer bijleggen...

    Vraag:
    In welk kamp zitten jullie gaga of beyonce?

    ik in gaga

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:23 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Villalicious schreef:
    Right.. Ik ben Neutraal terrein.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Ik vind dat Beyonce niet zo moet zeiken. Laat die Gaga toch, is mijn advies :']


    No growth of the heart is ever a waste

    als je pas pleur dan geen reactie hieer tjonge
    lady gaga rockt de worldd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    TheBoss schreef:
    Ik vind dat Beyonce niet zo moet zeiken. Laat die Gaga toch, is mijn advies :']


    Ik dacht juist het zelfde

    Beyonce is gewoon jaloers


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    la gaga


    Alleen maar tranen van geluk

    Sawtooth schreef:
    Ik mag ze allebei niet.

    als i dan moest kiezen gaga (nerd)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    hatethemboth,sorry


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ze overdrijven alletwee
    waarover gaat die ruzie nu eigenlijk


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Villalicious schreef:
    Right.. Ik ben Neutraal terrein.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Beyonce is een irritant wijf. Ik ga voor Gaga.


    Olive

    beyonce (:


    My biggest fear is oblivion.

    Jacker schreef:
    Beyonce is een irritant wijf. Ik ga voor Gaga.


    You'r Right


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik ben zwitserland ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BNK
    BNK 2

    beyonce omdat ik het met haar eens ben dat het eigenlijk zou moeten draaiem om muzikaal talent en niet om wat voor een vage outfit/ei je nou weer draagt.
    en van beyonce weet ik zeker dat ze ook heel goed live kan zingen ook zonder autotune. (ik ben geen fan van lady gaga en heb haar ook niet live gehoord maar ik hoorde dat ze wel goed was..)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 9:09 ]


    <3