• Het lijkt me dus echt leuk om een pen vriend(in) te hebben, niet via de pc en alles maar gewoon met papier en een postzegel...

    meningen?


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Nah, ik ben toch meer van de mail. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, dat lijkt me best leuk! Dat je echt de tijd neemt om te schrijven, in plaats van afgeraffeld wat woorden neer te knallen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb een penvriendin war ik hele lange mails meeschrijf.
    En 2 andere, wat korte.
    Ik vind opzich mail handiger, want dan kan ik sneller schrijven enzo.
    Maar met brief is ook wel heel leuk, dat doet mijn zus met mijn nicht.
    Ik stuur wel een kaartje, met kerstmis, of verjaardagen naar die penvriendin (:

    Meestal krijg je ook niet meteen antwoord en dan wacht je echt in spanning af op een leuke lange brief ^.^ (Mail kan natuurlijk ook leuk zijn, maar dat doe ik al en dat gaat een beetje vervelen)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 20:11 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Het lijkt me ook leuk,maar 1 probleem de post hier is niet echt betrouwbaar. Mijn mama heeft nog een penvriendin in Duitsland en dat lijkt me echt geweldig.

    Lijkt me ook wel leuk, buiten dat de delet-knop echt ongelofelijk handig is. Je wilt niet weten wat voor kladboel een brief bij mij zou worden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Flawless schreef:
    Het lijkt me ook leuk,maar 1 probleem de post hier is niet echt betrouwbaar. Mijn mama heeft nog een penvriendin in Duitsland en dat lijkt me echt geweldig.


    Ja dat is een - punt, bij ons is de post wel betrouwbaar. Wow Duitsland, ik heb een hele goeie vriendin die is naar Duitsland verhuisd een aantal jaar geleden... soms schrijf ik nog wel met haar.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Haha, die heb ik een!
    Heel leuk hoor. Moet je zekker doen, als je tijd hebt. ;')


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    TempsChronos schreef:
    Ja, dat lijkt me best leuk! Dat je echt de tijd neemt om te schrijven, in plaats van afgeraffeld wat woorden neer te knallen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    I love that! Mooiste manier om contact te houden vind it.. (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    God, haha... Iemand pen vriendinnen worden?? ^.^ Haha. Tja, ik zou het echt super leuk vinden om eens met iemand te schrijven.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ik heb het een tijdje gedaan.
    Maar nu moet ik een nieuwe pen vriend(in) zoeken. (A)

    Dat heb ik een tijdje gedaan, en het was best leuk. Maar ik reageerde pas na een maand meestal omdat ik vergat postzegels te kopen, of ik vergat de brief op de bus te doen... En toen reageerde zij niet meer op mijn brief x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het lijkt me leuk maar niet iets voor mij


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    haha, dat lijkt me echt heel gaaf om te doen vrijwilligers?


    Trust me. I'm the doctor