• Hallooo! Ik had een suggestie, aangezien ik er de laatste tijd er een beetje problemen enzo mee krijg.
    Zou je misscien ergens kunnen instellen, dat je iets anoniem kan lezen, dat je dus niet ziet dat jij het gelezen hebt?
    Want ik kreeg laatst berichtjes met; 'Ja, je leest het, maar reageert niet? Lekker dan blablabla' en andere dingen die ik liever niet hier post. Je kan natuurlijk ook elke keer in/uitloggen, maar dat vergeet je meestal xd.
    Zou zoiets kunnen? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat krijg ik dus ook --'
    Op zich wel handig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol alsof ze willen verplichten je iets te lezen en reactie zetten.. Je kan je ook altijd uitloggen om het te lezen, maar dat is zo vervelend :Y)
    Ik vind het erger als dit gebeurt: heey ik zag je je mijn eerste hoofdstuk las van mijn storiee, wel ik kom even zeggen dat ik een nieuw hoofdstuk heb intussen. zou je het willen lezen? :P
    Lol no.
    Maar dan denk ik dat je dat niet per story zou kunnen instellen en dus voor alle stories telt? Wat op zich dan weer zo sneu is.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 17:05 ]

    Wat levenloos om zo'n reactie te geven. Ik bedoel, ik zie het soms ook wel dat mensen een abo hebben en nooit reageren en dat is dan wel jammer, maar meestal wijt ik dat aan mezelf in plaats van aan hen. (A) Dus ik vind niet dat er zoiets moet komen, daar iemand op aanspreken zou gewoon niet mogen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Of mensen kunnen gewoon stoppen met zeiken over het feit dat er niet gereageerd wordt. Het is leuk als je een reactie krijgt op je verhaal, maar het is geen verplichting.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.