• Ik ben dus bijna de hele week (behalve donderdag) om 2 uur vrij.
    Nou had ik voor vandaag niet veel huiswerk dus had ik al voor morgen gewerkt (doe ik bijna nooit!) nu heb ik al vooruit gewerkt voor donderdag, ben ik weer om 3 uur klaar. best wel fijn eigenlijk. Wie doet dat nog meer?

    Ik zit in het eindexamen jaar, en heb dus zat te doen:Y).
    Geen vrije dagen voor mij x'].


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik maak nooit huiswerk, tenzij het gecontroleerd word en ik dat weet 8D. Oké nee ik loog, ik heb nog twee oefen examens liggen die ik moet maken voor morgen. Economie & Wiskunde.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 15:22 ]


    Everything is worse without music.

    Ik heb nu mijn 2 laatste toetsenweken en daarna nog eindexamen-trainingen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan moeilijk vooruit gaan werken als we geen planners hebben. (Eigenlijk heb ik ook geen huiswerk.) Maar shhhh.(zip)


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik maak geen huiswerk dit jaar, alleen werken aan po's en leren voor pw's. Volgend jaar doe ik al mijn huiswerk (:
    (vwo5 in 2 jaar ^^ )


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    SaulHudson schreef:
    Kan moeilijk vooruit gaan werken als we geen planners hebben. (Eigenlijk heb ik ook geen huiswerk.) Maar shhhh.(zip)

    ik werk uit mijn agenda en voor wiskunde doe ik gewoon wat de volgende les moet. ik volg de planner nooit.

    Heb ook geen huiswerk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb net toetsweek gehad. Dus ze kunnen me niet eens huiswerk geven. Nouja, ik moet alleen nog mijn po voor MAW inleveren maar.. dat doen we dus eventjes niet :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nu nog 4 gesprekken frans, een so engels, wiskunde opgaven en een godsdienst paragraaf liggen voor morgen, dus vooruit werken gaat niet echt..


    Opgeven is geen optie.

    heb helaas wel gewoon huiswerk -_-
    gister had ik dat niet :D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik moet nu engels leren en een debat voorbereiden.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik moet nog heel veel wiskunde opgavens maken en een engels boekverslag maken en leren voor so Levensbeschouwing

    Ik juist niet. (cat) ik heb nog heel wat te leren voor toetsen van morgen!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wil ik ook wel!
    Ben elke dag om 4 uur of 5 uur uit, en heb een wiskunde so (donderdag) kunstgeschiedenis proefwerk (vrijdag) en maatschappijleer PO (vrijdag)
    me = dead


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Horan schreef:
    Ik zit in het eindexamen jaar, en heb dus zat te doen:Y).
    Geen vrije dagen voor mij x'].


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.