• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG: Maarten Stekelenburg & Jesús Navas.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    MARJOLIEN - FRANCESC opent 47,
    username verandering doorgeven a.u.b.



    Hij geeft me een lebber :9~

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 19:52 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik kijk; Lekker slim
    ze zijn echt zo dom HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Busquets schreef:
    Wiskunde doen. Anders beperk je jezelf in de toekomst, en dan baal je.

    Ik mag één onvoldoende staan en als ik wiskunde kies, weet ik dat ik voor wiskunde ga zakken want ik snap géén enkel onderdeel. Niks gewoon. En dan kunnen mensen het mij duizend keer uitleggen, je krijgt het er niet in. En ik ben ook slecht in gym. En ik mag dus maar één onvoldoende staan.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Tango schreef:
    Ik moet kiezen tussen twee vakken; wiskunde of maatschappijleer.
    Wiskunde is mijn slechtste vak, en ik haat het echt. En maatschappijleer is mijn leukste en beste vak. Dan lijkt het simpel, maar vele opleiding vragen toch wiskunde erbij met mijn VMBO kader.


    Dat heb ik ook, ik ben echt een ramp in Wiskunde maar het is wel handig om in je pakket te hebben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wiskunde
    is
    makkelijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tango schreef:
    (...)
    Ik mag één onvoldoende staan en als ik wiskunde kies, weet ik dat ik voor wiskunde ga zakken want ik snap géén enkel onderdeel. Niks gewoon. En dan kunnen mensen het mij duizend keer uitleggen, je krijgt het er niet in. En ik ben ook slecht in gym. En ik mag dus maar één onvoldoende staan.


    Ja, ik mag compenseren. Dus ik kan 3 onvoldoendes staan, dus dan is de keuze makkelijker. Voor gym is het opzich te doen om een voldoende te staan. Ik kan helemaal niets qua sport. Ik kan serieus niet eens een bal fatsoenlijk vangen. En heb toch een voldoende. Dus dan moet het jou ook lukken, lijkt me?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Olaya schreef:
    Wiskunde
    is
    makkelijk


    Hou je mond. Het is verschrikkelijk. Ik bak er heel weinig van, en sta een voldoende dankzij mijn PO die gemaakt is door een vriendin-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Hou je mond. Het is verschrikkelijk. Ik bak er heel weinig van, en sta een voldoende dankzij mijn PO die gemaakt is door een vriendin-,-

    Weetje, Frans is moeilijk
    ik heb echt van die vakken waar ik niks aan heb, eigenlijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Weetje, Frans is moeilijk
    ik heb echt van die vakken waar ik niks aan heb, eigenlijk


    Haha, Frans is makkelijk. (nerd)
    Tis alleen veel werk om te leren. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Olaya schreef:
    (...)
    Weetje, Frans is moeilijk
    ik heb echt van die vakken waar ik niks aan heb, eigenlijk


    Frans kan ik ook niet. Daarom heb ik het laten vallen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Frans kan ik ook niet. Daarom heb ik het laten vallen.

    ik moest het kiezen, ik moest een extra taal, dus nederlands, engels en dan frans of duits


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Anne, ja maar ik heb heel veel vrees voor dingen. Zoals balvrees, en toestellenvrees. En als ik het dan moet doen, begin ik helemaal hysteries te gillen en te huilen omdat ik het niet wil. En de meester geeft me dan een onvoldoende.

    En ik kom er net achter dat mijn Fernando Torres look á like wel erg van de meisjes houd.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Wiskundeeee is kutttt. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    valt mee hoor ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet zo facking hard leren, maar ik heb zo geen zin


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I need your helppp :'D


    Hope goes lost but never dies.