• De stelling van vandaag luidt:
    Het geluk van anderen is belangrijker dan je eigen geluk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens.

    @ Genius, ik denk ook heel vaak aan jou hoor.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eens. Eerst de rest en dan ik


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vind ik wel.
    Eens dus.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe je het ook keert of draait, je antwoord zal altijd uitkomen op jouw geluk, want als je zegt "het geluk van andere gaat voor op mijn geluk, want ik word er geluk van om mijn geliefde gelukkig te zien" is dat egoïstisch, want jij maakt mensen gelukkig voor je eigen geluk. Ik heb hier vorig jaar teveel discussie mee gehad met mijn leerkacht (wat ik stiekem geweldig vond, want ik discussierde zo graag met die vent) dat ik het bij dat antwoord zal laten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oneens, wat heb je eraan als een ander gelukkig is en jij zelf dood ongelukkig bent? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eens als de mensen om mij heen gelukkig zijn ben ik dat ook al snel (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Niet mee eens, uiteindelijk is het geluk van anderen ook jouw geluk ;)


    Life is hard and then we die

    Ieders geluk is even belangrijk!
    En het is niet dat als je enkel aan je eigen geluk werkt je dan ook meteen egoïstisch bent, hoor. Want er zijn er die zich daar snel in vergissen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind het belangrijk dat ik, mijn familie en vrienden gelukkig zijn. De rest boeit me niet. Dus oneens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Oneens,noem me maar egoïstisch maar ik heb andere altijd voor laten gaan en geloof me dat overleef je niet.
    Dus je moet jezelf voor andere laten gaan,zolang het maar iet te word.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens, Ik deed eerst altijd alles voor mensen, en wou dat ze gelukkig waren. Maar sinds niemand mij daar ooit voor heeft bedankt en alleen maar zeiden dat ik niks voor ze doe vind ik dat mijn eigen geluk op het moment voorgaat. Helemaal niet egoïstisch bedoeld, maar je gaat er gewoon kapot aan als je alles voor anderen doet en ze ondankbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 16:06 ]


    The truth is out there.