• De stelling van vandaag luidt:
    Het geluk van anderen is belangrijker dan je eigen geluk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het geluk van mij, mijn familie en mijn vrienden is belangrijker dan dat van anderen. Even belangrijk ongeveer, voor mij.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ligt aan de situatie. Eens & oneens.


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Oneens. Zoals Qlimax al zegt, je moet zelf ook gelukkig zijn om van andermans geluk te kunnen genieten. Maar het is ook nog zo dat waarschijnlijk alleen het geluk van een heel bepaald groepje 'anderen' belangrijk voor je is, want de rest ken je tenslotte niet eens. Dus niet alle andere mensen ter wereld hoeven gelukkig te zijn voordat jij dat kunt worden.
    Het maakt zeker wel iets uit of anderen gelukkig zijn, maar het is niet per se belangrijker dan je eigen geluk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens. Ik vind mijn eigen geluk eigenlijk net zo belangrijk als dat van anderen, zo niet belangrijker. Dan klinkt misschien egoïstisch, maar is wel zoals het gaat in de natuur en de mens is niet echt anders. Als jij moet kiezen of je jezelf of een ander geluk mag maken (en ook echt moet kiezen), dan zou iedereen voor zichzelf kiezen.
    Daarbij is niet iedereen in de wereld zo belangrijk voor je, zoals eerder in dit topic is gezegd. Wie maakt zich er nou zorgen om of iemand in Mexico gelukkig is?


    To live would be an awfully big adventure

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.

    agree !


    Life is a beautiful struggle

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens en Oneens
    Ik vind het belangrijk dat mensen om me heen gelukkig zijn.
    Maar als ik niet gelukkig ben en de rest wel.
    Dan vind ik mijn geluk misschien iets belangrijker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sadistic schreef:
    Het geluk van mij, mijn familie en mijn vrienden is belangrijker dan dat van anderen. Even belangrijk ongeveer, voor mij.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Bij sommige mensen gaat hun geluk voor de mijne...


    Your make-up is terrible

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Oneens. Mijn geluk gaat voor het geluk van anderen. Het is natuurlijk wel leuk als iedereen gelukkig is.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Qlimax schreef:
    Eens en oneens. Als je zelf dood ongelukkig bent en de mensen om je heen zijn gelukkig word je daar ook niet blij van. Maar als je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen ongelukkig is dat ook niet leuk.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    uhmm eens en oneens,

    ik denk ook altijd eerst aan andere, maar dan zeggen die mensen dat aan mezelf moet denken:X


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik denk vaak alleen aan mezelf, ben gewoon nogal egoïstisch (krul)


    -