• Ik had net imesh gedowload (muziekprogramma). Kon je dus ook een profiel aanmaken. Dus dat deed ik, maar bij foto heb ik gewoon een foto van een meisje gepakt, niet van mezelf. Ik ben 14. En toen schreef zo'n man van 28 (had gekeken p zijn profiel omdat ik wou weten wie dat was): Hey sexy meisje, wil je m'n vriendin worden? Ik heb het meteen weggeklikt en imesh verwijderd. Vond het toch al niet zo'n goed programma. Maar goed, wie heeft dit ook al eens meegemaakt?

    Ja op Facebook constant. Gewoon wegklikken die mensen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nou, nee. Maar ik ben ook niet zo actief op 't internet. Ik heb alleen maar Quizlet en Tumblr. :Y)


    wth.

    Ja, zelfs op Quizlet. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen ik 13 was was er zo'n kerel op netlog die schreef 'wow, wat een sexy foto'. Ik heb hem toen geband maar daarna begon hij bij mijn vriendin hetzelfde te doen.

    @ROSEUSHOT: echt? Op quizlet? ;o Ik dacht dat het hier juist vrij was van dat soort mensen.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 14:27 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Springfield schreef:
    Dakwerkers die je achterna fluiten of arbeiders van de gemeente die belachelijk doen .. vaak genoeg!


    effort never betrays you

    er had ooit eens een creep mij toegevoegd op facebook en die zei ook van die weirde dingen en dat hij het ging uitmaken met zijn vriendin voor mij en ik kende die niet eens, ik heb die gewoon snel verwijderd. en ik had op msn ook eens iemand geblokked en verwijderd die raar was en die begon opeens weer tegen mij te praten terwijl die totaal niet meer in mijn vriendenlijst stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Toen ik iMesh nog gebruikte, werd ik ook altijd gestalkt door pedo's. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Indian schreef:
    Haha zo vaak, vooral op mijn Hyves. Maar het is inderdaad een beetje creepy..


    Alleen maar tranen van geluk

    RESURGAM schreef:
    Toen ik 13 was was er zo'n kerel op netlog die schreef 'wow, wat een sexy foto'. Ik heb hem toen geband maar daarna begon hij bij mijn vriendin hetzelfde te doen.

    @ROSEUSHOT: echt? Op quizlet? ;o Ik dacht dat het hier juist vrij was van dat soort mensen.

    Ooit eens, door deze creep. Die wilde m'n msn om ''vieze spelletjes'' te spelen HAHAHA. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Uhm, tja op chat sites, maar dat is te verwachten (';
    Ik had een keer een 53 jarige vent die cam sex wilde, ik lach hélemaal dubbel.

    Op school zijn er van die licom mensjes, die stoten je aan waardoor je iets laat vallen, je bukt en raapt het op en zij kijken 'naar binnen'.

    Ook roepen die mensen die de gemeente schoonhouden 'hee lekkerding' enzo, en die zijn ook 40+ meestal xd


    Me so good.