• "I don't know."
    "Omg no one knows!"


    Oud maar blijft grappig. xd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    YouAMD schreef:
    Uitleg:

    Prijs = 1 +1/2Prijs
    2 = 1 + 1/2*2
    2= 1 + 1
    2 = 2

    Antwoord:
    2$

    wtf


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Maar dan is het toch:

    Prijs = 1 + 1/2 x prijs
    Prijs = 1 + 1/2 x 1
    Prijs = 1+1
    Prijs = 2

    Waarom zou je prijs door 2 vervangen?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:11 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Maar dan is het toch:

    Prijs = 1 + 1/2 x prijs
    Prijs = 1 + 1/2 x 1
    Prijs = 1+1
    Prijs = 2

    Waarom zou je prijs door 2 vervangen?


    1/2 x 1 is niet 1, dus bij jouw berekening komt er 1,5 uit. Ik snap het ook niet


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    1/2 x 1 is niet 1, dus bij jouw berekening komt er 1,5 uit. Ik snap het ook niet


    Oh, nee, wacht, dat is waar. Het klopt volgens mij gewoon niet hoor. Waarom zou je de prijs nou door 2 vervangen, de prijs is toch gewoon 1?

    Als je het zou vervangen, wat sowieso niet logisch is, want dan heb je geen onbekende, zou het zo zijn:

    Prijs = 1 + 1/2 x prijs
    1 = 1 + 1/2 x 1
    1 = 1 + 0,5
    1 = 1 + 0,5

    En dan zou je het naar recht moeten halen, maar dat kan niet, want er is geen onbekende. De prijs is dan toch gewoon 1,5, als je Prijs laat staan en niet door 1 vervangt?

    But anyway, zo'n rekensom is ook helemaal niet nodig.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:18 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    YouAMD schreef:

    TR0L0L0L0L


    I live for the applause, you will die for it.

    Guys, is het niet de bedoeling dat Q een soort van ontsnapping aan school blijft? Please, hou die wiskunde hier weg. -aa-


    It's time to be happy again.

    Gesture schreef:
    (...)

    Oh, nee, wacht, dat is waar. Het klopt volgens mij gewoon niet hoor. Waarom zou je de prijs nou door 2 vervangen, de prijs is toch gewoon 1?

    Als je het zou vervangen, wat sowieso niet logisch is, want dan heb je geen onbekende, zou het zo zijn:

    Prijs = 1 + 1/2 x prijs
    1 = 1 + 1/2 x 1
    1 = 1 + 0,5
    1 = 1 + 0,5

    En dan zou je het naar recht moeten halen, maar dat kan niet, want er is geen onbekende. De prijs is dan toch gewoon 1,5, als je Prijs laat staan en niet door 1 vervangt?

    But anyway, zo'n rekensom is ook helemaal niet nodig.


    Ik snap hem denk ik, je doet de helft van 2, omdat 2 de uiteindelijke prijs is. En van de prijs moet je de helft doen. Dus 1/2 x 2. Denk ik.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    YouAMD schreef:



    Daar ga je gwn stoned van kijken o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    YouAMD schreef:
    Uitleg:

    Prijs = 1 +1/2Prijs
    2 = 1 + 1/2*2
    2= 1 + 1
    2 = 2

    Antwoord:
    2$

    o.o
    Dat is allemaal te slim voor mij -.-


    Me so good.

    Eeeh,,, oké vaag o.O x'] die met dat geld.

    SoulEater schreef:
    Leg uit, die met dat geld xd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat bezorgt mij koppijn xd


    Life's too short to take too seriously

    Gesture schreef:
    (...)

    Oh, nee, wacht, dat is waar. Het klopt volgens mij gewoon niet hoor. Waarom zou je de prijs nou door 2 vervangen, de prijs is toch gewoon 1?

    Als je het zou vervangen, wat sowieso niet logisch is, want dan heb je geen onbekende, zou het zo zijn:

    Prijs = 1 + 1/2 x prijs
    1 = 1 + 1/2 x 1
    1 = 1 + 0,5
    1 = 1 + 0,5

    En dan zou je het naar recht moeten halen, maar dat kan niet, want er is geen onbekende. De prijs is dan toch gewoon 1,5, als je Prijs laat staan en niet door 1 vervangt?

    But anyway, zo'n rekensom is ook helemaal niet nodig.

    Dat is wat je in economie zou zien en wat letterlijk in de vraag staat. Dat vormt gewoon geen raadseltje.. Dus ik snap het nut er dan niet van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    YouAMD schreef:



    dude wtf xd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.