• Selena Gomez is er niet blij mee dat haar vriend Justin Bieber zijn snor laat staan. De 17-jarige zanger kondigde eerder deze maand aan te willen experimenteren met zijn gezichtshaar.

    In een interview met de Amerikaanse radiozender Sirius XM werd gevraagd of Gomez het leuk vindt dat Bieber zijn snor laat staan.
    "Nee, eigenlijk niet", gaf de 18-jarige actrice en zangeres toe. Volgens haar wil het nog niet zo opschieten. "Hij heeft een beetje meer tijd nodig", zegt ze. "Het is iets waar je je aan moet toewijden. Je kunt niet zomaar een snorretje laten staan."

    Bieber is bezig met een ware metamorfose. De zanger liet zich onlangs al een nieuw kapsel aanmeten en liet een pluk van zijn net gekortwiekte haar veilen op veilingsite eBay. De lok werd voor ruim veertigduizend dollar van de hand gedaan.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lol experimenteren met zijn gezichtshaar.

    En verder boeit het me niet zo (nerd)


    As travars

    Stel je Bieber eens voor met een snor HAH :')


    Everything is worse without music.

    Dan heeft ze lekker pech he. Hij moet doen wat hij wilt doen dat is niet aan haar. Vind ik

    hahahahhahaha. Justin met een snor, ik ben wel benieuwd naar het resultaat haha ;d


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Dreft schreef:
    Dan heeft ze lekker pech he. Hij moet doen wat hij wilt doen dat is niet aan haar. Vind ik


    Geef ik je groot gelijk in, alleen zeiden zoveel mensen van: "Selena Gomez zorgt ervoor dat Justin zo veel veranderd." Hiermee is het dus wél duidelijk dat dit niet zo is. hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    haaahaahaaha. Dat gaat falen, hoe kan een jongetje die 12 lijkt nou een snor laten staan :'D

    Heb je wel een leven als je een stukje van je eigen haar op eBay zet?
    Omfg ._.'

    No effence (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nou maar hopen dat ZIJ hem dumpt (: (: Jha ik ben duidelijk geen team Jelena.

    KIDDING (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:17 ]

    Jonashead schreef:
    Nou maar hopen dat ZIJ hem dumpt (: (: Jha ik ben duidelijk geen team Jelena.

    KIDDING (:


    Ik ook niet hoor, ik hoop nog steeds op Taylor & Selena, hun waren echt schattig samen! (: Maar als Selena blij met hem is, prima dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OMG, Justin Bieber moet geen snor nemen!
    Snorren zijn echt megaubers coell, en Johnny Depp heeft een snor en hij is lekker:9~ Alleen dan Neemt Justin Bieber een snor o.O
    Belediging voor de snorren. >:[

    Snor omg xD
    Als die ooit een snor krijgt xD


    Stop wishing, Start doing..

    iemand van 6 kan nog geen snor krijgen :X:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gracious schreef:
    Stel je Bieber eens voor met een snor HAH :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat hij hem uiteindelijk toch niet laat staan, en ergens heeft Selena wel gelijk hoor. Ik denk dat een snor ook niet zo mooi gaat staan bij hem.


    live the life you love

    Bieber met een snor HAHAHAHAHAHA


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales