• Ik moe ondervinden welke vervolgopleiding ik wil doen, en dus zul je de komende tijd wel wat topics van mij kunnen verwachten. Maar nú komt het. Ik vind een opleiding in het toerisme heel leuk, met reizen enzovoorts. Maar nu heb ik een licht meningsverschil met mijn moeder, die zegt; Je moet die opleiding niet doen want tegen de tijd dat jij gaat werken, bestellen mensen alleen maar reizen via internet en heb jij niks te doen in de reiszaak.

    Heeft ze gelijk, wat denken jullie?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Opzich heeft ze gelijk, denk ik
    Maar als jij die opleiding leuk vindt, moet jij die opleiding doen, en niet een opleiding doen die je moeder wilt die jij gaat doen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik denk niet dat ze gelijk heeft. Veel mensen vinden het internet toch niet betrouwbaar genoeg om zulke reizen te boeken, en voor informatie zullen ze toch naar reisbureaus gaan. En als je daar dan toch bent voor informatie, dan boek je meestal toch de vakantie meteen. Ook zijn meer dan genoeg reizen niet beschikbaar op het internet en word je doorverwezen naar het reisbureau.

    Niet te vergeten dat er ook iets bestaat als reisleidster. Je hoeft niet perse bij een reisbureau te gaan werken met die opleiding, er zijn meer dan genoeg opties.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je kunt ook reisgids worden? ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, reisleider lijkt me ook wel gaaf ;D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik doe ook Toerisme.
    Maar ik wil reisleidster worden in Canada. (:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik weet niet waar je gaat maar ik ga ook toerisme doen er is veel meer te doen dan alleen achter een reisburo te zitte je kan ook op campings hotels stewardes etc...


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    Ik weet niet waar je gaat maar ik ga ook toerisme doen er is veel meer te doen dan alleen achter een reisburo te zitte je kan ook op campings hotels stewardes etc...

    Waarschijnlijk dan in Maarssen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Olaya schreef:
    Opzich heeft ze gelijk, denk ik
    Maar als jij die opleiding leuk vindt, moet jij die opleiding doen, en niet een opleiding doen die je moeder wilt die jij gaat doen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Maar je moet je niet af laten houden door je moeder, het is en blijft je eigen keuze...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Als je de opleiding Toerisme hebt gedaan kun je wel meer worden dan alleen medewerkster op een reisbureau hoor (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Courtesan schreef:
    Ik denk niet dat ze gelijk heeft. Veel mensen vinden het internet toch niet betrouwbaar genoeg om zulke reizen te boeken, en voor informatie zullen ze toch naar reisbureaus gaan. En als je daar dan toch bent voor informatie, dan boek je meestal toch de vakantie meteen. Ook zijn meer dan genoeg reizen niet beschikbaar op het internet en word je doorverwezen naar het reisbureau.

    Niet te vergeten dat er ook iets bestaat als reisleidster. Je hoeft niet perse bij een reisbureau te gaan werken met die opleiding, er zijn meer dan genoeg opties.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ligt er volgens mij aan wat je precies gaat worden nadat je je opleiding af hebt gemaakt. Die opleiding is er niet voor niets, dus ik neem aan dat er heus wel vraag naar is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.