• in 2010 zijn allemaal scholieren bij mij op school uit de 4e klas op uitwisseling geweest, nou leuk enzo, maar nu zijn dus al die mensen waar zij heen gingen, naar onze school gekomen, en ze zijn echt zo grappig ! ook een meisje die slaapt zeg maar bij ons, maar zij is een spanjaard - stiefzus zit in 4e. ;D - en ze is echt vet lief, en we praten ook telkens over messi, torres en ronaldo, en al die dingen, en ze is echt zo grappig! en ze heeft een serieuze zout verslaving.. wat gewoon echt ongezond is.

    dus.. wie heeft er ook uitwisseling studenten op school ? en misschien bij jullie thuis ? (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 15:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    nee, dat vind ik eigenlijk wel erg jammer


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ga aankomende zondag op uitwisseling naar Tsjechië 8D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Ik ga aankomende zondag op uitwisseling naar Tsjechië 8D

    haha veel plezier ;D


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    haha veel plezier ;D


    Dankje (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nee, maar het zou me wel leuk lijken.


    Food.

    Ik ga niet.
    Maar een paar van me klas gaan naar Duitsland voor uitwisseling. En er komen een paar Duitsers hier. [:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 15:53 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn zus doet een uitwisseling met Noorwegen, dus ik krijg een Noors meisje in huis.
    Ik hoop maar dat ze een beetje humor heeft en niet zo saai is als mijn zus ;x

    stiekem hoopte ik dat mijn zus een jongen als uitwisselingsstudent kreeg


    Me so good.

    Ik ben rond de herfstvakantie een week in zweden geweest en na de meivakantie komt zij hierheen! :)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Haha, nee, helaas heb ik dat niet. Ik mocht naar Gehstacht, vlak over de Duitse grens, maar daar hebben mijn ouders uiteindelijk vanaf gezien omdat het te duur bleek... -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga naar Duitsland in Meppen in mei. En ik kan niet eens Duits O_O


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.