• Mijn maatschappijleer Praktische Opdracht (verslag) over de rol van de Europese Unie bij migratie is af! Ik ben er samen met iemand uit mn klas bijna 2 maanden mee bezig geweest, en de laatste twee weken waren echt stressen. Maar nu is het af! Het is in totaal 15 pagina's geworden (voorpagina, inhoudsopgave, en de deelvragen natuurlijk.., etc)
    Nu valt er echt een last van mn schouders!

    Het moet btw morgen worden ingeleverd, uiterlijk

    Goedzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Veel succes!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lekker bezig Krull!(flower)
    Ik ben nog bezig met mijn PO maatschappijleer, en ik zit écht in de stress. Het is zoveel, en moeilijk en stom en grrrr.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Lekker bezig Krull!(flower)
    Ik ben nog bezig met mijn PO maatschappijleer, en ik zit écht in de stress. Het is zoveel, en moeilijk en stom en grrrr.

    Waar gaattie over en wanneer moettie af?

    Goed zo!
    Ik heb nu wel één hele zin voor mijn maatschappijleer PO geschreven xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wow das veel O.O


    Shoganai i ne~

    DeKrull schreef:
    (...)
    Waar gaattie over en wanneer moettie af?

    We hebben stage gelopen, bij een bedrijf dat je zelf mocht kiezen.
    Je moet over de stage een verslag schrijven, een fotocollage in elkaar zetten van die dag, interviews houden, onderzoeksvragen opstellen & beantwoorden, vacatures zoeken die gaan over de sector waarbij je stage hebt gelopen + daar vragen over beantwoorden en analyseren, loonstrookjes vinden en vragen over beantwoorden + analyseren, samenvattingen - handgeschreven - maken van het hoofdstuk, aantekeningen erbij doen, ...
    En dat moet deze vrijag af zijn. Me is a dead (wo)man.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gelukkig is hij nu af (:
    Had ik ook met mijn profielwerkstuk, de laatste weken waren zo stessvol, maar we hebben hem op tijd afgekregen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.